2015. június 30., kedd

Kertrémkedés, naná, hogy az a kertészkedés mifelénk

 

Egész tavasszal bőszen vetettük a magokat! Mondom: "megtanítom én a gyereknek milyen is a bió anya!"

Paprika, paradicsom, petrezselyem (kétféle is a biztonság kedvéért), kukorica, és mindenféle virágmagokat. No, ne valami nagy mezőgazdasági tevékenységre gondolj, kedves Olvasó. Ez amolyan kis farm-merénylet, virágládákkal..

Aztán jött az ihlet, csináljunk magas ágyast! Igen, én így mondtam, "magas ágyas", és a férjem már kezdett örülni, hogy valami nagyon izgi következik, elvégre épp aludt Pukikapitány. Szexinek szánt cuki mosollyal kérdezte:
- Azt meg, hogy kell?
- Veszel az Obiban nekem ágyásszegélyt.
Kerekedtek a szemei, aztán szakadt a röhögéstől: - Te anya, az magas ágyás!
Csípőből vágtam rá: - Oké drágám, az ágyig én is eljutottam.
Aztán hulla vörösen mentem ebédet csinálni. Azért fura, hogy ennyi év után is el tudok vörösödni.

Jójó, tényleg töröm a magyart, de családban maradok, mert a nővérem egyszer "piros aranyér merre van?" kérdéssel fordult az eladóhoz... Mondanom sem kell, nagy sikert aratott.. :)

Végre elkészült a magas ágyás. Beleültettük Pukikapitánnyal a palántákat, már ami megmaradt.. Ugyanis történt, hogy a kukorica nyom nélkül eltűnt. Legalább valami gabona-kukorica körök lettek volna a helyén!! ÁÁÁÁ szimplán ki sem kelt! Szegény picinyem pedig minden nap valami satnya fűszálra rámutatott: "nézd anucika ez a kukorica".
Olyan meggyőződéssel mondta mindezt, hogy nem volt szívem neki megmondani az igazat: "Kisfiam, ki se nőtt"..

A paradicsom egészen szépen növekedett, a könyökhajtásokat -művelődtem ám!- mind lecsippentettem. És tádám: Jött a jégeső! mert mi más jöhetne bió PinkAnyu minta mezőgazdaságába??? Hááát JÉG!!

A kert úgy nézett ki utána, mint egy mars-béli táj. Azt hittem helyből idegösszeomlást kapok. Pukikapitány meg csak mondta: "Csóri patalánták (értsd: palánták), Csóri anuci!"
A Patalánták, alsó leveleit a jég "beásta" a talajba, meghajoltak, eldőltek, leszakadt a levelük.. Én annyira,de annyira sajnáltam magam.. Eső után a csigák lezabálták a virághajtásokat. Háborús övezet, gondoltam ezt így ilyen formában ki is táblázom!

Fogtunk pár karót a maradék paradicsom "patalántát" kikaróztuk, a paprikák nem élték túl. A virágokat visszavágtuk.

Amikor picinykém nem figyelt összeszedtem a csigákat is. (Mert azokkal nagy haverságban vannak, de valahogy anyai szívem nem örült, hogy a haverok a virágjainkkal laktak jól..)  :)

És mára: HÁROM virág megjelent a "szörvájvör" pari "patalántákon"!

Kérem, lesz három paradicsomunk! :D :D
Olyan büszkén mutogattam ma a kis Kapitányomnak!! :D :D

Hacsak, valami mutáns nudistacsiga-szöcske-tetű keverék le nem legeli!


Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.

Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



 Képek: Pixabay


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.