2016. szeptember 12., hétfő

A legszebb hazai színésznők, te hányat ismersz fel a képekről?


Vajon felismered a legszebb hazai színésznőket a régi időkből?

Ismét játékra hívlak titeket!


Nekem mondhatni könnyű dolgom volt a teszt elkészítésénél is, mert a szüleimmel és a nagyszüleimmel rengeteg régi magyar filmet néztem meg, egészen pici korom óta.
A videó hőskorában pedig vadásztuk anyuval, a régi magyar filmeket vetítő csatornáról sorra a feledhetetlen mozi darabokat!

Teszteld magad! A legszebb hazai színésznők közül, te hányat ismersz fel a képekről?

Jó szórakozást!



Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.

Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



Köszönet a képekért, s azért, hogy e nagy művésznők emlékét őrzik:
Bajor Gizi - magyarvagyok.info , Bara Margit, Tolnay Klári - hiresmagyar.network.hu , Bulla Elma - magyarfilmorokseg.blog.hu , Dayka Margit - kolibriszinhaz.hu , Gábor Zsazsa - oldtimeradiodownloads.com , Karády Katalin - mafagarden.hu , Krencsey Marianne - filmszakadas.blogstar.hu , Muráti Lili - listal.com , Perczel Zita - zeneszoveg.hu , Szeleczky Zita - youtube.com , Váradi Hédi - forum.index.hu

2 megjegyzés:

  1. Legszebbet kihagytátok Béres Ilona!!!

    VálaszTörlés
  2. Béres Ilona! Gyönyörű nő!
    Majd talán a csinálok hazai sztár tesztet is.. :D
    Ide féltem betenni őt, mert Ilona vagyok én is és elfogultsággal vádolhatnának! ;)

    VálaszTörlés

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.