2016. szeptember 19., hétfő

Horrorisztikus csillagjegyek, nézd meg te is!

Damon Hellandbrand grafikus újragondolta a horoszkópjegyeket.
Nézd meg a tiéd mennyire lett félelmetes.

A magam részéről én a szűzzel elégedett vagyok.
Úgy éreztem ezeket a grafikákat meg kell osszam veletek, hiszen talán ilyen szemszögből sosem lett ábrázolva a horoszkópjegyek.
Újszerű megközelítés meg kell hagyni.

KOS

kos

BIKA

bika

IKREK

ikrek



RÁK

rak


OROSZLÁN

oroszlán



SZŰZ

szuz



MÉRLEG

merleg



SKORPIÓ

skorpio



NYILAS

nyilas



BAK

bak



VÍZÖNTŐ

vizonto



HALAK

halak


Nem rossz elgondolás, de azért én maradok a hagyományos ábrázolásnál.. :)

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.

Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK


Forrás: http://www.boredpanda.com/zodiac-monsters-fantasy-digital-art-damon-hellandbrand/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.