2016. november 14., hétfő

A nagy retro bábfilm kvíz - ez nagyon nehéz


Teszteld a tudásod, hogy mennyire koptak meg az emlékeid.

Kisfiammal a "Minden egér szereti a sajtot nagy kedvencünk".. Nekem különösen sok családi emlék kötődik a bábfilmhez, és amikor a mese megjelent ebben az évben születtem..

Jó hallani, és nézni amikor egyetlen utódom hangosan kacag ezeken a meséken, izgatottan várja mi lesz .. Sajnos, ma már nem készül ilyen típusú mese. Nagyon nagy kár, mert olyan élmény egy-egy ilyen bábfilm, amit animáció nem adhat meg.

Kezdődjék a A nagy retro bábfilm kvíz!
Jól figyelj, mert nagyon nehéz!


 

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.

Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



Képek: Pixabay

4 megjegyzés:

  1. Gránátalmakisasszonykedd, 15 november, 2016

    Szia, köszönöm szépen a bejegyzést, élvezettel, mosollyal az arcomon voltam gyermek újra!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon örülök, hogy adhattam mosolyt!
    Mi minden nap ezt/ezeket nézzük a kisfiammal.
    Innét is jött a kvíz ötlete.
    Remélem mosolyod mellett siker is koronázta a kitöltést! :)
    Piszi: PinkAnyu

    VálaszTörlés
  3. Gránátalmakisasszonypéntek, 18 november, 2016

    Igen, 20ból 20!

    VálaszTörlés
  4. DE JÓ!!!!
    Nagyon örülök az eredményednek!

    VálaszTörlés

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.