2017. április 17., hétfő

Bizarr falfestés a gyermekosztályon egy kórházban

Amikor a kedvenc baba-mama Facebook csoportomban megláttam ezt (egy anyuka által készített fotót) azonnal felkaptam a fejem. te is fel fogod.. nézd csak meg jobban!

A kép a tatabányai Szent Borbála Kórház gyermekosztályán készült. A fotót egy anyuka készítette, és rendelkezésemre bocsátotta.

Nem vagyok egy szemellenzős típus.. komolyan. Ám ez a falfestés.. még én is felkaptam a fejem a bizarr látványra. A babás csoportban, mindenkinél kiverte a biztosítékot.

Imádom a bohócokat, mégsem ezt vettem elsőre észre a képen. 
Azért be kell valljam, ez a szerencsétlen, esőben, tányérokkal zsonglőrködő, festett arcú nevettető egy kicsit horrorisztikusra sikeredett:

Íme:


Oké, a látvány, némi sokk után, túlélhető, aztán kalandozzunk csak tovább:


Az első kérdés, ami azonnal szöget ütött a fejemben:

Mit keres egy ördög a gyermekosztály falán?


 Második kérdés: Valóban csak eső?

Majd a felismerés: Mondd hogy csak pisil!!!


Azt hiszem én padlót fogtam..

És a JézusMáriaMiASzentszar kategóriába soroltam a fenti alkotást!

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.

Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK




 Képek forrása: V. Tímea

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.