2017. április 20., csütörtök

Megőrülök az esőtől! A gyerek pedig.. odavan


Két napja csak esik, csak esik...
Nekem már elegem van belőle, utálok bőrig ázni, hideg van vacogok..

A boltba menés is nyűg, az ablakon kinézni csalódás, kin-keserves az egész.. Szenvedek no. 

Persze, mondanom sem kell, ma ki kellett dugnom az orrom a házból. Általában szeretek PukiKapitánnyal útnak indulni, bárhová, legyen az kirándulás, vásárlás, sétálás.. bármi. A minőségi együtt töltött beszélgetős idő felülmúlhatatlan.

És akkor most a minőségen a hangsúly..  mint mondtam két napja zuhog az eső. A képen látható vödör 1/3 -ig megtelt esővízzel. kedvem annyi, mint egy döglött békának aki száraz tónak nedves partján kuruttyol


Aztán a szarkasztikus humorom félretéve nekiindultunk a bevásárlásnak. Nagyon lelkes voltam. Fenemód örültem, a gyereknek van gumicsizmája, nekem nincs. Pedig az elmúlt két három évben kőkemény monszun - zóna lettünk.. Szerencsére jég most nem esett. Szóval be kell szereznem egyet.

A zuhi fokozat lejjebb véve, csak szemerkélőre váltott. Halleluja! Ennyire boldog az elmúlt két napban nem voltam még.. 

A gyerek már a boltba menet ugrálni akart  a pocsolyába. Kértem, még ne, majd hazafelé. Szófogadó gyermekem van, büszke is vagyok rá.

Ám hazafelé... épphogy kiléptünk a boltból... ezt mesélni nem lehet.. nincsenek rá szavak! amikor megláttam mennyire jól érzi magát, azonnal elillant az eső-undorom. 



Persze, a szabályokat betartotta: a járókelőkre vigyázunk, nem kérnek pocsolyát.

az úttesten körbenézni.
Anyára is vigyázni.. ez annyira nem jött össze..


- Anuszika nézd mi van a pocsolyában! - és anuszika nézi, nézi.. és hopp Pukisom már ugrott is... Anuszika van a pocsolyában... :D

Hát nem csodás a gyermeki lélek?
A legfelhőtlenebbül játszik a legszomorúbb legfelhősebb időben is!

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.

Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



Képek forrása: saját (PinkAnyu) azok felhasználása tilos

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.