2020. december 8., kedd

Engedd el a múltat! Élj a jelenben! Nézz a jövőbe! Tényleg ilyen egyszerű?


Nem érzelmek nélkül élek, korántsem mondanám azt, hogy engem nem viselt meg egy – egy szakítás, csalódás barátban, családtagban. Mindig is arra tanítottak a szüleim..

hogy hozzak döntéseket, fogadjam el a helyzetet, ám ne féljek azon változtatni, s próbáljam a legrosszabból is a legjobbat kihozni. A legtöbbet amit csak lehet tegyek meg azért, hogy mindig sikerrel járjak, mert a siker koronájának ragyogása előbbre visz. Lehet nem nyerek háborút, de a csatatérről emelt fővel távozom mindig.

Úgy érzem nem engedhetjük meg magunknak azt a luxust, hogy egy olyan kapcsolaton, vagy állapoton rágódjunk, amin – némi latolgatás után felmérve a helyzetet – nem tudunk változtatni, akkor nincs mese, lépni kell! Nincs mellébeszélés, döntést kell hozni és ahhoz tartani magunkat.

Miért is érdemes az önbecslésünket előtérbe vonni
egy csalódás kapcsán?


  • mert nem vagyok én olyan, akibe beletörölje bárki a lábát! Miért? Mert én VALAKI vagyok és nem VALAKIÉ, vagy VALAKIÉRT élek csupán. Nem azért születtem a földre, hogy mindig megfeleljek neked, vagy neked.. és bárki másnak.

  • mert én irányítom az életem, és nem az árral sodródom! Döntést kell tudnom hozni. Hozd meg te is a döntéseid. Mit gondolok ezalatt? Merj NEMet mondani. Ha valaki olyant kér, vagy követel, ami neked nem tetszik, akkor ne megalkudj a helyzettel süppedj a posványba, hanem merj NEMet mondani. Ez bizony rohadt nehéz drága barátom, de hidd el, ha kimondtad már egyszer e bűvös NEM szót, megkönnyebbül a lelked. Kevesebben mernek majd lábtörlőnek használni, lásd egyes pont.

  • mert nem futok olyan szekér után, ami nem vesz fel! Adott egy jó és nekem tetszetős program, s most nekem mondtak NEMet? Ezt bizony el kell fogadni, lehet harcolni, "széllel szemben pisilni", de nem érdemes. Ha nem abba a családba, társaságba tartozol – annak ellenére, hogy szívesen tartoznál oda – akkor ne ess kétségbe, merj ellépni a „szekértől” nem futni tovább. Igyekezz úgy alakítani az életed, hogy te legyél a „szekér” aki után mások futnak majd. Elhiheted megérni a fájdalmas NEMet feldolgozni, és más irányt keresni, ahol ki tudsz teljesedni.

  • mert ha elhagyott, nem értem annyit neki, mint ő nekem! Mennyiszer hallom, hogy „ő jelentette nekem mindent a világot”, és mégis elhagyott.. meg „ha elmer hagyni kikaparom a szemét”, van aki az életét is eldobja egy szerelmi csalódás miatt. Nem szabad ennyire lebecsülni magunkat!
    Szép kis társ, szerelem az, ahol valaki csak úgy elhagyja a másikat. Talán voltak jelek? vagy minden jel nélkül egyszer csak? Ez egy rossz kezdet a helyzet megemésztéséhez, azonnal engedd el a kérdéseket! Egy kapcsolatban ketten vannak – legjobb esetben. A kapcsolat építéséhez, rombolásához elárulásához is ketten muzsikáltok folyamatosan.
    Ne edd magad, ne ostorozd a múltbéli (akár nem létező) hibáidért magad! Ha neki nem voltál fontos, legyél magadnak az! Legyél magadnak fontos annyira, hogy merj egy új jelenben élni, és új jövő felé nyitni. Engedd meg magadnak a luxust, hogy arra gondolj „lehet mindez azért történik velem, mert egy sokkal jobb dolog (kapcsolat) vár rám”



Valóban nem egyszerű elengedni a múltat, a jelenbe élni, és a jövő felé nézni. Aki ennek ellenkezőjét állítja, azt ne olvasd, hallgasd tovább, mert szerintem nem (a teljes) igazságot mondja el.


Baromi nehéz döntést hozni, NEMet mondani, kiállni magadért, ha elhagytak elengedni..


Mégis azt mondom, ha ezeken végigküzdöd magad, s aztán a tükör elé állva azt mondhatod el magadról, hogy „a háborút ugyan elvesztettem, de a csatamezőről emelt fővel távozhattam”, varázsolj gyorsan mosolyt az arcodra, és hódítsd meg a világot.

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést!

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.

Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



 Képek: Pixabay




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.