2018. július 12., csütörtök

Élethű gyapjú világért rajong az internet népe


A legapróbb részletekig kidolgozott valósághű gyapjúvilág.


Ma reggel hírlevelet kaptam, s nem bírtam ki, hogy ne mutassam meg nektek. 

Ugyanis a poszt megnyitása után, bámulatos világ tárult elém, kidolgozott a legapróbb részletekig. Az már csak hab a tortán, hogy a világok alapjai olyan tárgyak, amiket sokan szemétbe dobnának.
Régi elhasználódott kefék, és ecsetek.

Nézd végig a képeket, s ha még többet szeretnél látni, látogass el a művész Instagram oldalára






Ezt a kompozíciót imádom! 






A végére hagytam az én személyes kedvencem, ez az alkotás áll a szívemhez legközelebb. Volt nekem is egy csodálatos vizslám. 


Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.


Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



Képek forrása: Boredpanda és Instagram

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.