2015. május 30., szombat

Kert - égi háború

 Ma fel kell készülnöm sok dologra.


  • Először is hegyekben áll a szennyes. (pedig a héten 2x mostam) Legalább két mosás letolása vár rám, bár mint tudjuk a mosás nem munka, mert a mosógép kimos. Persze! És szétválogatja a ruhákat színek szerint, bepakolja és elindítja magát, ki is szedegeti a dobjából, naná kapásból megtalálja a zokni (szerelmes) párokat...

  • Aztán, ha már úgy is ráér ki is teregeti. A bombázó farral rendelkező órásgalambok elől olyan helyre, hogy száradjanak is a ruhák.

  • Közben főzök valami tápnak valót, amit a gyerek is megeszik a maga két és fél évével, enyhe válogatásával. Most épp a húsi nem megy, és  a.. egyszerűbb leírnom mit hajlandó megenni: Spagetti és szarvacska (önmagában), hasábburgonya, nokedli (önmagában, és tojásos verzióban),pizza,  és a jobb napokon talán egy pici szelet rántott csirkemell, vagy halrudacska. Tudom, én rontottam el. Legalábbis a szakemberek és a hatalmas tapasztalattal bíró nőtársak szerint, akik a legjobb esetben egy gyermeket neveltek/nevelnek fel, mondhatni egálban vagyunk, tehát a több tapasztalatot jártasságot... hagyjuk.. okoskodásnak nevezném. Jó tanácsnak álcázva persze, hogy te minél szarabbul érezd magad, mennyire elcseszett anya vagy az elcseszett gyerekeddel együtt. :)
    Hozzátenném, többnyire korosodó gyermektelen asszonyok adnak "jó tanácsokat".. TISZTELET A KIVÉTELNEK!  "Legalább levest eszik? Az nagyon fontos az emésztés miatt!" és ilyenkor minden kételyt eloszlatok: "Eszik!" Dagad a mellem és májam, hogy milyen jól csinálom mégiscsak. :) 

  • Szerencsére anyós a gyermekem táplálásába nem szól bele, mert egyszer találkozott "Rózsaszín szemüveges ősvigyorommal" ami valljuk be igen híres. (és nem mellékesen gyilkos, néha napján..)

  • És mint a családi filmekben kertészkedünk! Végre jött a jó idő, sikerült a meteorológusoknak!! Hipp hipp hurrá! kb. egy hete ígérgetik, de nem baj! Ami késik nem múlik! :) 

  • Nálunk a kertészkedés csuda mókás. Kezdjük egymás körbefújkálásával kullancs elüldöző szerrel.. jó amikor a két és fél évesem gyorsabb nálam.. Aztán apa felmászik a létrára, és a végtelennek tűnő sövényünket ami felesleges, hogy létezik, de nem baj ő bőszen "texasi láncfűrészesként" nyirbálja. Azért írom, hogy bőszen, mert mint jó példát mutató férfi felmenő egyetlen magzatomnak bemutatja a kocsis arzenál, azaz a káromkodás Feszty körképét! És Pukikapitány nem tanulja meg áááááá neeeem!!! :D :D 

  • Én eközben hipp-hopp ott termek zsákkal, gyerekkel, gyerek nélkül fitten két teregetés és főzés közt (azt már nem is részletezem, hogy a tűzhely főz) óriási R.Sz. vigyorommal 180 fokos fogkrém reklámként. És nem asszony társaim, én nem izzadok nem fáradok, nem migrénezek, nem havi bajozok. Én aztán ilyenekkel nem foglalkozom! :)

  • Közben B. Éva legjobb barátném, rám jellemzően, kb 3 és fél éve nem találkoztunk - kövezni ér, de én szültem ő is szült többesszámban.. tudom nem kifogás csak nyafogás! Szóval közben B. Éva legjobb barátném lagziba készül, és sminkest meg fodrászost játszik, én meg tanácsnokozok, egyszóval okoskodom. :) Kissé irigykedem, szép és okos, és még bulizni is megy, de mit nekem vár a kert a családi filmem! :) Egyszerűen szuper vagyok valljuk be! és nem mellékesen szerény is!

  • Ebéd elkészültével, jó magam félig kikészültével :) , gyermekbe tömöm a levest, spagettit a jól ismert R.Sz. vigyorral, mert anya nem ideges, hogy picinye nem eszik.. áááá neeem!!! :D  Aztán mint mosogatógép mosogatok, az alacsonyan repkedő spagettik után konyhát ebédlőt takarítok, a kertet és a fél homokozót sár-fű formájában feltörlöm az előszobából. Leszedegetem a megszáradt ruhát. Vasalgatok hajtogatok, míg gyermekem alszik (reményeim szerint), miután felébred kisdedem, én a nem is mondom milyen vigyorommal babusgatom enyhén dackorszakos-hisztis kis lelkét, ő elhajigál mindent és "nem" -el válaszol tüdőből. -Tudom, én rontottam el... :D

  • Késő este pedig (alvászavarral küszködök) olyan éjjel kettő magasságában bezuhanok az ágyamban és próbálok aludni életem párja mellett aki úgy horkol, hogy a családi filmem itt vált horrorfilmmé... :D

  • Anya nem fárad el, anya mindig mosolyog, anya jól van! hisz ráér, egész nap otthon van! :) (megjegyzem imádom csinálni!)

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.


Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



 Képek: Pixabay

 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.