2015. június 25., csütörtök

Miként tettem szert egy PótBanyára

Történt velem a napokban egy nagy fordulat.
Nem is hittem, hogy létezik ilyen: "Jóanyós".  Értsd, ahogyan kiejtettem.

Csak így egyszerűen. Nem megy? Jah, biztos te is Banyaságtól szenvedsz..

Elmesélem hát mi történt:

Az egyik kedvenc pszichológusom (foglalkozik babák anyák lelkével egyaránt) megosztott egy megosztó posztot. A leány gyermekek álmáról , miszerint Hercegről álmodoznak Hófehérkeként. És hogyan jön a képbe a Banya? Az anyós személyében természetesen. Megjegyzem, volt már pár álmatlan éjszakám az én gonosz banyám miatt... Pedig én igyekeztem. Kedves, rendes menyét lenni. Kedvére tettem, nem hergeltem a fiát ellene.. De ez van: az anyós, az anyós!

Mindenki írta a bánatát. Aminek se vége se hossza nem volt, talán még ma is írnak. Törpike hülyítők, önmérgezők, környezetre károsak.. Olyan eseteket olvastam! Az állam leesett. Nem vicc, akár a Kék Fény-be is megjelenhettek volna. Aztán egyszer egy Banya is írt. Nem akármilyen Banya. Kedvesen fogalmazott, melyben az élettér adása volt a lényeg, az élni és élni hagyni elven, és közben sokat segít a gyerekeknek, unokáknak.

Nézem, nézem, ilyen is van? Létezik? Valós személy? És nevezzük Anikónak, Anikó létezik. Mosolyog a profil fotóján - de nem ám azzal a "megnyúzlak kedveském, ha beájultál a mérgezett almámtól" mosollyal.. Nem! Őszinte mosoly. Kedves arc. A szeme él, simogat és nem hunyorog rád! A "Jóanyós".

És akkor elszántam magam. Írtam neki. Legyen az én PótBanyám. A Jóanyós. Nekem is kell. És megtette. Elfogadta, hogy a  PótBanyám legyen.

Némiképp megijedtem enyhén mackós feling-ű, jól átnevelt Hercegem elvesztésétől, hiszen már a trónörökös Pukikapitány is mos, főz, takarít kisebb nagyobb sikerekkel - szóval terelgetve van, hogy majd a felesége ne egy elkényeztetett izét kerülgessen. :) (mert "Jóanyós" akarok ám lenni én is)

Aztán megnyugtatott PótBanya. Lányai vannak. :) Köszi, mondom, nem viszem egyiket sem, megtarthatod a csajokat, marad a Mackó Herceg! :D :D

Szóval Macikám, ha szabadulni akarsz, akkor nem fogsz egyhamar tőlem.. :D :D

Maradok.

S most, hogy kaptam egy virtuális PótBanyát, már sokkal jobban érzem magam.

Kár, hogy ilyen Anikó típusú "Jóanyós" nem kapható a boltban, vagy rendelhető a Daliás Hercegek mellé. Sokkal több, sikeres házasság volna.

Azért asszony társaim, ne sírjunk anyósaink miatt (túl hangosan), mert van a sz@rnál sz@arabb is. Amikor nagyon elszomorodnál, kérdezz mást anyósáról.. S ha ők sem tudnak megvigasztalni. Ajánlom Anikó PótBanyát. :)


Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.

Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



 Képek: Pixabay

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.