2015. november 19., csütörtök

Amikor dobban a szív, s te csak sírsz..

Biztos voltál már úgy, hogy egy pillanat, nem vettél levegőt, mert valami történt.

Valakit láttál, akit nem láthattál volna. Láttad, pedig nincs ott..


Nos én is így jártam a minap.
PukiKapitánnyal ebédeltünk, Szerelős Papa kedvencét, mert amit Szerelős papa megeszik... azt Pukis is megeszi.. :)

Éppen vidáman falatoztunk, amikor valami késztetés folytán a konyha terasz ajtóhoz mentem. Ebéd közben felállni? Rossz példát mutatni? Nem szoktam én sem, de éreztem ki kell néznem.. 
...akkor megpillantottam Bütyit. Bütyikét akit 2014. 12 . 30-án én kísértem hosszan tartó betegség után utolsó útjára, és annyi szomorúság és boldogság egyszerre sosem volt a szívben amikor a szíve megszűnt dobogni. 

Ő hálásan nézett rám, én pedig... tele szomorú fájdalommal, miközben éreztem ő már nem szenved többé. Soha többé - mert megígértem neki: "nem engem, hogy szenvedtessenek!"
Szóval édes kis vizsla lányom Bütyi már nem lehetett ott a kertben. És mégis.. Kaptam a kabátom, és "Most ki kell szaladnom, maradj itt szépen, és egyél!" felkiáltással már mentem is a kertbe.
Ekkor megláttam nem Bütyi, hogy is lehetne ő? Hiszen.. És szólítottam a számomra idegen vizslalányt. ő jött, majd ahol bemászott, haza is ment. Hirtelen kiürült az addig lüktető remény a szívemből. Tudom, bolond remény volt. 

Visszasiettem Kapitányomhoz, s azonnal érdeklődve kérdezte:
- Milyen kutya kint kertben? Nagyon veszélyes kutya, megharap anuszika, dága anuszikám!
- Nem édesem, nem Bütyi volt..
- Bütyi öjök vadászmezők anuszika! Sok sok cica.. - és már nem is hallottam amit mondott, hangja egybemosódott a sírásommal...

Kisfiam érezte, hogy anyának sírnia kell most. Remélem amikor megnő, és férfivá érik, akkor is érteni fogja így zsigerből, hogy mire van szüksége a nőnek. A legjobbkor hozza a csokit, a vizet: "Igyál egy kortyot", vagy épp simogat meg: "Semmi baj anuszika" :) ♥
Nagy nehezen szólaltam csak meg:
- Látod édesem, a Bütyi itt él a szívünkben, anyának is itt él, és neked is..

Ha volt már kutyád (vizsla..), akkor tudod miről írtam éppen, a kutya a legjobb barátja az embernek.
Ha nem volt sosem kutyád, akkor, most egy szentimentális bolondnak nézel, aki rohangál a kertben, majd sír, ahelyett, hogy ebédelne, és még a gyerekének is több esze van..
Valahol a kettő között az igazság..

A szomszéd bácsi kutyája örömmel látott vendég a kertünkben. Barátságos, és az egyre szemtelenebb cicuskákat is megregulázza.. Ha már engem kinevetnek a cicák (is)... :)


Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.

Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



 Képek: Pixabay

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.