2015. november 16., hétfő

Így fogyózom én.. azaz mérleggyilkosság... :)

 


 


Biztos mindenki úgy van vele, hogy jönnek az ünnepek, kötelező vendégségek, sütés főzés, fogyózni nincsen idő, mert minden másra kell az a kevés időnk..

Íme pontokba szedve az én javaslatom:


1.) Gimnasztika:
a gyerek által szétdobált játékok állóhelyzetből való egyként történő felvétele derékhajlítással. :)

2.) Gyors gyaloglás - vagy futás:
a ház bármely pontjáról, ha a gyermeked visít, vagy éppen Apjával játszik férfiasan építő jelleggel.. nálunk ez nagyon gyakori.

3.) Agytorna:

(nem árt a fittség itt sem) amikor elérted azt a szintet, hogy annyira leépültél otthonléted alatt, hogy csak gyerekdalokat énekelsz és mondókázol, valamit a montessori egyedüli összerakása sikerélménynek számít - nos akkor eljött az idő az agytornára.
Legjobb módszer, még a pánik előtt próbáld meg kitalálni, mi a nagy csend oka. S ha rájöttél, az előző tornagyakorlat lép hatályba.. :D

4.) Hangszálak erősítése gyermek dalokra való alkalmasságra:

Amikor a fenti gyakorlatokat elvégezted, és még mindig nem vagy elég fitt, akkor jön el eme erősítő jellegű tevékenység. Ereszd ki bátran a hangod. Érezd ahogyan a levegő áramlik a tüdődből, a véred egyre jobban száguld az ereidben..
Ó-óóó csak a fejedben érzed a lüktetést, és már berekedtél??? Akkor valamit nem jól csinálsz ajánlom a masszást.

5.) Masszás:
Ha fáj már a derekad (az első pontban leírt módszer miatt...), akkor feküdj hanyatt, tégy egy teniszlabdát a fájó pont alá. Nagyon jó masszás.
Valóban használ. Isiászra is tökéletes. Valamint bevethető hát, nyak és fejfájásra is. Elmélkedj közben a pihenésről esetleg menj le alfába.
VIGYÁZAT! a Gyermek alvó üzemmódba állítása utána javasolt a fent leírt tevékenység, mert fennáll a veszélye, hogy utódod finoman rád ugrik, beléd fut avagy finoman (babamód) rád csüccsen... (ezek komoly veszély és baleseti források) :)

 

Ha teljesen kikészültél, ÖLD MEG A MÉRLEGED!!!!!!

+ 1

És ahogyan én csinálom ezt a fogyózás mizériát:

- Tánc, tánc, és tánc: Tánc (vagy annak imitálása) PukiKapitánnyal minden mennyiségben.
Gimnasztikai- aerobik gyakorlatokkal ötvözve. (azért vigyázok, mert nem áll szándékomba fejbe rúgni csöppömet)
Néha elkapok egy-egy liter tejet, hogy súlyozzak. Van hogy 17 kg -os Picinyemet pörgetem forgatom. :)
Sosem mérem magam centikkel...


- Egy-féle evése egy nap:
 Ez úgy nézne ki, ha aznap csak csoki akkor csak csoki.. Persze ezt sosem tudom tartani.., mert az egész nap tej, vagy kakaó... , így én kevesebbet eszem mindenből! :)


És mielőtt legyintenél..

Én tavaly így fogytam 10 kg-ot az ünnepekre másfél hónap alatt.. :)
Igazából szerintem a mozgás miatt fogytam, alakultam át látványosan. A tánc ugyanis mindened megmozgatja, és még jó kedved is lesz tőle. Legalábbis én mindig mosolygok, ha ütemre mozgatom csodás testem.. :D


Egy a lényeg:
fogadd el magad, ami nem a tespedésben, legyintésben a "nekem úgysem sikerül"-ben kell hogy legyen. Hanem abban, hogy legyél boldog, szeresd magad!
Elhiheted, nekem nagyon nehezen ment. A mindig csinos alkatom egyszerre megváltozott egy betegség miatt.. nem tudtam ellene hatásosan küzdeni. Így elfogadtam, de próbálok ellene tenni.
Ne akarj magazin-anya-nő lenni.. mert nálad nincs "fotósop" nincs "retus". TE HÚS VÉR NŐ ANYA vagy! 

 

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.

Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



 Képek: Pixabay

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.