2015. november 13., péntek

Péntek 13 - Tényleg szerencsétlen?

Mindenki lázban ég: Péntek 13!


Szerencsétlen valóban? Nekem eddig nem okozott gondot.
.. bár, ha belegondolok egyszer megesett velem:

Történt még évekkel ezelőtt, hogy suliból tartottam hazafelé. Úgy 1996-1997. lehetett. (no ilyenkor matuzsálemnek kezdem magam érezni. :) )

Szóval a lényeg mentem hazafelé, este volt, én pedig nagyon fáradt voltam - akkor is áldásos volt az oktatási rendszer, délutánra betenni oktatást, este 8-9 között végeztünk, rettentő fáradtan, és nem is volt olyan hasznos a délutáni "műszak" mert mindenki vacakabb dolgozatokat írt.. Mindegy is, ahogy elnézem azóta sem lett sokkal jobb a helyzet..

Ígérem többször nem kanyarodok már el. :)
Örs Vezér tere 13-as villamos péntek 13. Mielőtt felújították, még az Árkád sem volt ott, nagyon rosszul volt kivilágítva, mindenhol bódék, zűr-zavaros buszmegállók..
A 13-as villamos keresztezte az egész teret. A sínen nem volt kijelölt gyalogátkelőhely, csak úgy random mászkáltak át az emberek tömeggel, futva, lassan komótosan egyedül. Ez utóbbi vagyok én..

Lassan komótosan ballagtam épp át a síneken. És csenget és csenget a villamos! Én pedig lefagytam megálltam ott egy helyben. Centikre volt tőlem a villamos. A vezető arca eltorzult és annyit fogtam fel üvölt. Ekkor egy idős néni félrerántott. 
- Kislány! Mit csinálsz?
- őőő én, nem tudom..
- Melyik busszal szeretnél menni? - látta rajtam hogy K.O. vagyok, nem vagyok képben.

   Nem tudom miként hebegtem el, hogy 61E, de ő elkísért. Megkérdezte jól vagyok e, megvárta, hogy elinduljon a busz. Én integettem, és kezdtem magamhoz térni. Dobtam egy puszit. És hazáig könnyeztem. 

EZÚTON IS KÖSZÖNÖM AZ ISMERETLEN NÉNINEK!!!


Legyen szerencsés napotok!

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.


Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



 Képek: Pixabay

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.