2015. december 4., péntek

Így szerelünk mi - sírva nevetős

frogs-1274769_960_720

Napok óta fáj a derekam. Semmilyen póz nem jó, neeem, ne gondolj erotikusra, te kis.. ejnye-bejnye!
Úgy értem állni, ülni, feküdni nem tudok. És a köztes mozgó állapotokat sem. Kb hadirokkant vagyok.

És persze PikuKapitányra (egyetlen utódomra) ilyenkor jön rá a szeparációs szorongás. Ölbe kéredzkedik, csimpaszkodik.

Imádom őt, és legszívesebben egész nap ölelgetném, szoktam is neki mondani:
„vigyázz puszitávon belül vagy!”
Ilyenkor kuncogva menekül, és direkt elesik, hogy utolérhessem.. Össze vissza puszilgatom, kacagásunktól zeng a környék. Talán ez így is helyes, de négy napja, zombi vagyok, terminátor járással.

Isiász. Mond valamit? No ugye..
Bárcsak nekem is mondana, és ne éreztetne. A legjobb szöveg a web-haldokló-beteg-orvos oldalakról:

„Romolhat az életminőség”  Mi van??? Romlik! B@sszus, ha még csak romlana..
Kérem, a 34 évemmel, jajgatok mint egy 134 éves!!
A másik kedvenc: „Erős fájdalomcsillapítók hatására, javulhat a beteg állapota.”

Hogy beteg vagyok, oké. A barátaim is mind megmondták már: 'Te beteg vagy!' :) A férjem pedig kénytelen ezzel együtt élni, mármint velem, erősen kényszeríti a szerelem! :)
A fájdalom csillapítóként, nekem egy K.O.-koktél volna alkalmas. Amolyan "'aludj el szépen PinkAnyu, és majd nagyjából egy év múlva ébredj!"

Talán ki is is tudnám magam aludni – ugyanis álmatlanságban szenvedek. Komolyan. Erről is olvastam: „Az életminőség romlása mellett, a folyamatos fáradság idegösszeomláshoz, vagy teljes fizikális kimerültséghez vezethet”

Szóval összegezném magam orvosilag:
- Az Életminőségem az folyamatos romlik (lassan a béka ama bizonyos testrésze alá esik)
- Fájdalom csillapítókra lenne szükségem – olyan kiütősre
- Ideg-összeomlok, nem baj, kérek új idegrendszert Karácsonyra! :)
- A fizikális kimerültséget pedig.. Lehetek én kimerült vagy bármi, a gyerek az gyerek, a férj pedig tuti éhesen jön haza a munkából.. :D

Így nem adhatom fel, inkább hangot adtam annak, hogy „hadirokkant zombi vagyok, apa meghalok, nem jó ez így!”
És lássatok csodát férjem megért, azon kívül, hogy
- Fáj a fejem! - mondom én
- Nekem is! - mire ő
- Fáj a hátam! - mondom én
- Nekem is! - mire ő
- Fáj a térdem! - mondom én
- Nekem is! - mire ő
(kíváncsi volnék: - menstruálok! - erre mit felelne.. )
Mindenre a nekem is a válasza.. Egyedül már meg sem halhatok..
- Mit csináljak veled, hogy jó legyen? - kérdezte
- Nem jó a forgószék, az ágy, a semmi… válaszoltam volna én olyant, a tettek mezejére ugolva, és nem a derekam akadályozott.. ááá, ébren volt PukiKapitány! - látszik, hogy Apa pasiból van. Jókor tud kérdezgetni.. :D

szerles_pinkanyu

Mondta, keressek magamnak egy jó széket és ő elmegy érte.
Nem lennék nő, ha nem lenne a tarsolyomban kapásból egy bútorbolt, a szomszéd utcában az akciós székükkel, és így nem szólnék:
- Nézd, Apa! Lehet On-line is foglalni, és van telcsiszámuk is!
És Apa úton a forgószékért... Hiába, hajtja a szerelem szerencsétlen embert.. :)

Családilag szereltük:
Én olvastam a számomra japán rajzokat – japánul is lehet rajzolni! Nem ér kötekedni!
Apa káromkodott. És nézegette az alkatrészeket.
Pukis, eldugta a csavarokat, és az alátéteket, majd a fülébe próbálta az „L” alakú spéci szerszámot.

S mi lett vége?
Egy kiolvasta, Egy eldugta, és a leg-ideg-betegebb csak azért is összeszerelte!

S mitől PINKült be Apa? Hát igen.. Két lábujjkörme bánja, kissé ráguriztam a széket...(szőke nő sem csinálná jobban..), remélem nem fognak neki lepotyogni.. :)


Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.

Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



 Képek: Pixabay

2 megjegyzés:

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.