2015. december 10., csütörtök

"Csináld magad" - olcsó és mutatós karácsonyi dekoráció

Mondhatni nagy szakértője vagyok a pénzszórásnak.. és a pénz megfogásának is.

Már írtam arról, miként kell olyan szuper lakás dekorációt csinálni, hogy megirigyelje a szomszéd, akinek a kertjében, pedig a fű zöldebb, de ez a fű dolog most mellékes... :)

Ha nem emlékeztek egy kis memóriafrissítés:
Faágak, kövek, váza, szigetelő szalag, és sok kis díszítésre alkalmas mütyür... Nos, megvan már? Nem? Oké. :)

Így készült KATT


Íme, egy kép az eredetiről:

20150818_002059



20151208_173325

Ne is kérdezd, hogy mit tettem vele? Igazából semmit. Csak újragondoltam. Kézzel készített csomagocskák kerültek rá, angyalkák, gyöngydíszek, és persze a csillogós madárkák maradtak. Ami csillog az marad, az karácsonyos.. :D

És íme, az új ruhába öltöztetett dekoráció:

pinkanyu_karácsony_filléres

20151208_173414

pinkanyu_filléres_dekoráció


Ha kedvet kaptál készítsd el te is. Gyerekkel is jó időtöltés, persze, ha nem üvegdíszeket teszel rá...
Felhasználhatod, kisebb nagyobb kivitelben, asztali dísznek is mutatós, vagy a sarok akár hangulatosabbá válhat tőle. :)

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.

Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



 Képek: saját

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.