2015. szeptember 15., kedd

KreatívAnyu, avagy filléres dekorációk


Van az úgy, hogy dekorálnál, de amit látsz itt - ott - amott.. háát sokszor baromira nem pénztárca kímélő, s ez lelombozhatja az embert. 

És ekkor PinkAnyu megrázza magát, s átvedlik KreatívAnyu-vá, lombozódás helyett! :)

És ilyent művelek:

Hozzávalók:
- gy akármilyen váza.. Bármilyen jó!
- Egy csomag dekor pillangó (bármilyen színű általában 6-12 db van egy csomagban 100 Ft-os boltba 2-300 Ft-ért beszerezhető, online-aukciós oldalakon akár 1-110 Ft-ért is, én egy kislánytól vettem 400 Ft-ért kb 30 darabot, nagyjából 4 éve)
- Pár darab dekor madárka (itt dettó, mint fentebb.. én páronként kb 110-160 Ft-ért vettem +  a Pukikapitánynak zoknit)
- Van a 100 FT-os bolt még mindig.. fajátékok. Nos Évekkel ezelőtt vettem a Szent Gellért téren úgy 400 Ft-ért a kettőt.. :)
- Menj el sétálni.. eeez nagyon ingyééé van. :D Szedegess fel olyan faágakat amiben látsz fantáziát!
- Ha összeszedegettél egy "csokor faágat" bármilyen jó, én a szomszéd vihar által letört faágait használtam fel, valami fűzfa- féle.. törik az éjjel - nappal, vihar nélkül is. :) Ha kell, bárkinek tudok adni, írj privát üzenetet és lebeszéljük. :)
- Szedegess köveket... :)

kavicsok

- Nyisd ki apád, férjed- párod szerszámos szekrényét. :) Vegyél ki belőle szigetelő szalagot, azért szigetelő szalag, mert! Mert a cellux nem jó. Higgyél nekem és kész! :)
(ha nincs apád, férjed, vagy szigetelő szalag kéznél, az első barkács boltban kapsz egy tekercset, úgy 120 Ft-ért, bármilyen színű jó, a fekete célszerű, ha átlátszó vázába teszed.)

20150818_002059

Elkészítés:

Állíts össze gusztusosra, esztétikusra a csokor faágad. Nyesd vissza, ha kell.

Tekerd össze fixre szigetelő szalaggal. Jó alaposan! ;)

Állítsd a vázádba.

Töltsd fel a vázád kövekkel, míg fogod fél kézzel  faágakat!

Aztán aggasd tele a fenti díszekkel, dekorációkkal. Kisebb plüss kulcstartókat is rátehetsz, vagy műanyag kacatokat, én ilyen pillangós - madárkás - fajátékosra vettem a figurát. :)

20150818_002104

Karácsonyra, variálhatod led-es izzókkal (lehet kapni pár száz Ft-ért, vagy interneten is levadászhatod!) gömbökkel, régi díszekkel, csillám spray-vel, csillám körömlakkal.. :)

Húsvétkor pedig tojással, nyuszis fa díszekkel, már egész jó szetteket lehet kapni. Vagy a gyerekkel lehet készíteni rá papír díszeket :)

Ősszel a gyerekkel lehet rá gesztenyét, diót, mogyorót, tobozt vagy szép színes faleveleket tenni.

Remélem adtam egy jó kis ötletet, és játékos időtöltést! :)


Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.

Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



 Képek: Saját, Pixabay

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.