2015. szeptember 17., csütörtök

Évek múltán is szakadatlan barátság

A Barátság nagyon nagy dolog. Majdnem súrolja a szerelmet.. :)

Oda - vissza játék. Sosem akarod, hogy legyen, hanem valami ősi megfoghatatlan rokonszenv miatt, észrevétlen alakul ki.

Vannak férfi és nők közötti barátságok. Nekem legalábbis van. Évek óta. Majdnem 10 éve. És soha nem volt több, mint barátság.

És van Bévike. Tudjátok, aki szép és okos, de legfőbb erénye, hogy a legjobb barátnőm. :)

Mit ne mondjak, nagyon türelmes nőszemély. Ugyanis, én egy "link" barát vagyok. Bár, ha valaki a barátod, annak betudod ha feledékeny, ha "link", ha néha túl sok, mert ismered, mert szereted, mert a barátod!

Szóval pontosan 3 év 6 hónap és 19 nap eltelt mióta utoljára láttam... mondom, hogy "link" vagyok.. :D
Én direkt kisminkeltem magam - mondván "Nem sírhatok!", "Jól kell kinéznem", "Mi van, ha fotózunk is?", "Smink nélkül lehet meg sem ismerne már..."

Ő pedig: nem sminkelte ki magát - szerintem sírásra készült... :)

Bevallom amikor már hét határon túl voltak, sírtam. Igazából megkönnyeztem azt, hogy végre megölelhettem, és láthattam a két Tökmagot, akik belőle lettek e világra.

Nos fotók nem készültek - pedig olyan jól néztem ki! Ő is, smink nélkül.. :D Így nem tudok prezentálni az idei nyár egyik legjobb napjáról képet.. Nézzétek el nekem! Csak ilyen "netes" fotókkal tudok most illusztrálni. :)


Férjeink sütögettek, megbeszélték a festés mázolás és egyéb férfias témáikat. Közben grilleztek! Mert mondanom sem kell, a nagy világeseményre  Balatonon kerítettünk sort.

A gyerekek (5 hónap köztük a korkülönbség) egész nap eljátszottak. Pukikapitány még irigy sem a kis Z.-vel. :) Meg kell jegyeznem Z. tiszta anyja, lehetne Zévike is.. :D :D Egy másik kedves barátom Encike, pont ma írta: "A szülők közti jó kontakt átsugárzik a gyerkőcökre" - és milyen igaza van. :)

A legkisebb egy cici-függő igazi pasi, trenírozza a sülők idegeit és edzi a nagy tesót.

Az egészben a legjobb az volt, mintha előző nap délután váltunk volna el egymástól..

NO, EZ AZ IGAZI BARÁTSÁG!

Ami majdnem szerelem, mert minden rezdülését szereted a Barátodnak, s ő is a tiédet. Minden titkát ismered, s ő is minden titkod tudója.

Ritka kincs. Köszönöm Bévike!

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.

Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



 Képek: Pixabay

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.