2015. szeptember 7., hétfő

Cölöpök lettünk! Házi jóga fotó! - avagy ismerj meg! :)

Cölöpök lettünk! Van kérem saját házi jóga fotónk.

Történt ugyanis, hogy nézegettem a képeket a gépen. Igazából egy mindig bedugott pendrive-ra vannak elmentve. BABU ez a mappa neve. Amikor még Babu volt. :)

Nagyon telik az idő, ismét elkapott a nosztalgia, most a szerencsésebb fajta, mert csak 3-4 évre visszamenőleg, a pocakos fotóim láttán lettem könny-fátyolos tekintetű szipogó anyává. 

1. 2012.07.22

Aztán jött az első fotónk a kórházból.

2

Ezt a fotót a kórházban és még itthon is kb fél órási sírás követte mindig. El sem hittem, hogy anya lettem - néha ez az érzés manapság is hatalmába kerít, főként amikor Pukikapitány free talpmasszást ad nekünk a random elszórt legókkal.  :)

Aztán telt múlt az idő - néha úgy érzem 200-zal száguldott. Cseperedett okosodott Pukikapitány. Minden nap, minden perc, minden pillanat amit vele tölthettem és tölthetek ámulatba ejt.

Egyrészt a "Jóanyai" elfogultság. Az a tipikus az "én gyerekem a legszebb legokosabb legügyesebb és leg-legebb!". Aztán amikor ezek az érzések megnyugodtak, az ÉLET csodája ejtett gondolkodtatóba. A magzat fejlődésétől, a test növekedésén, a működésén, az elme fejlődésén keresztül minden. És persze a házimunka: a mosás, a főzés, a takarítás meg úgy általában az ilyen egyéb aprócska fincsi dolgok! :) :)

Szóval nem elhanyagolható, mindig megbámulnak minket az utcán az emberek. Oké a nénit még megértem akinek részleteztem, hogy "neem, nem lány a gyermekem, de én annak képzelem"... de a többiek..???

Aztán felmerült bennem: persze gyönyörű kisfiam van, néha ugyan lányos színű ruhákban..- mára ez normalizálódott.  :)

Aztán ugye, én is gyönyörű vagyok... :D :D
Vagy akár a sok PINK rucim, ami vonzza a tekinteteket. Nem hinném, hogy PinkAnyu blogom lenne oly hírős.. hehhe.. :)

Mondjuk aláírom, hogy rettentő türelmes vagyok, és mindenre igyekszem megtanítani Kapitányom, hogy legalább olyan okos lehessen majd, mint én... :D :D

És tegnap könny-fátyolós nézegetős - nosztalgiázás közben megvilágosodtam:

Cölöpök lettünk!! Mert nekünk is van házi jóga fotónk! Hééé! Ez most divat! 

Íme az ominózus (lelkes arcot vágok) fotó: 

31

Oké, attól az apróságtól eltekintve, hogy ezt a fotót eddig csak mi láttuk... még lehetünk Cölöpök! ;) :D :D


Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.

Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



 Képek: Saját

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.