2015. augusztus 25., kedd

Igen öregszem! Ma van a pom- pom Szülinapom- pom!

Igen, azt hiszem öregszem! Ma van a Pom. Szülinapom.

Elárulom 34 éves lettem.

Ez olyan hülye szám, nem 30, de nem is 35.. Lehet jövőre, a 35 lesz a bajom..  Sehogy sem jó ez a szám! :)

Ajándéknak apától kaptam egy lázas hasmenés hányás vírust. Várom, hogy előjöjjön. Apa ugyanis haldoklik.. :D Lappangok szerintem.. És Pukikapitány is. Állítólag el fogjuk kapni. :)

Mondjuk, ha belegondolok, apa szülinapjára Pukikapitány kapott egy markolós traktort.. Így kell ezt csinálni.

Mondta is: "Apuszikám boldog szülit, enyém traktor!" :)

Nem baj, a 34 mellé kell néhány mínusz kiló is. :D

Aztán igaziból kaptam egy doboz Rákóczi túros jégkrémet. :) Most is azt kanalazom! Szóval ennyit a mínusz kilókról.. :)

Minden kedves olvasómnak, aki szintén ma ünnepel, Boldogságos szülinapot! És azoknak is akiknek van szülinapjuk, úgy általában az év bármely napján! :)

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.

Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



 Képek: Pixabay

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.