2015. december 17., csütörtök

Irány Miskolc! A legszebb adventi villamos - vendégírás


Irány Miskolc! A legszebb európai adventi villamos menetrend szerint hoz gyermeki csillogást mindenki szemébe. Varázslatos.

Egy kedves barátnőm, Kelemen Enikő Miskolcon járt.
Fogadjátok szeretettel beszámolóját, a méltán híressé vált adventi villamosról (a képeket is ő készítette):

Miskolcon születtem, 40 évig ott éltem és a családom, a barátaim nagy része ott él, ezért ezer szállal kötődöm a városhoz. 

Régóta készülök megnézni ezt a különleges villamost, és végre idén sikerült hazajutnom akkor, amikor közlekedik.

...nos az adventi villamos... :)

Az adventi villamos immár negyedik éve közlekedik Miskolcon ezzel a különleges élménnyel megajándékozva a miskolciakat és a városba látogatókat. Ilyenkor kimondottan ezért, rengeteg turista - köztük nagyon sok külföldi-  látogat szülővárosomba.

Szóval, menetrend az interneten megnézve, barátnővel a megállóba beállva és jöhet a várakozás... azt veszed észre, hogy ugyanolyan régről ismert izgalom van benned, mint a körülötted lévő gyermekekben.. és egyszer csak megérkezik!
Maga a villamos kívül-belül ragyog, igazi karácsonyi hangulatot áraszt. Olvastam róla, hogy a közlekedési vállalat dolgozói, minden évben új látványelemmel gazdagítják ezt a kis csodát.
Klasszikus piros és kívülről közel egy kilométer hosszú fényfüzér díszíti, az első ütközőn pedig maga a Mikulás ül. Ahogy fellépsz a villamosra igazi meghittséget és ünnepi hangulatot érzel... és amit látsz: pirossal bevont ülések, aranyra festett kapaszkodók, több száz karácsonyi dísz és felül a led- csillagos égbolt. Varázslatos.

Az idei év kuriózuma, hogy újdonságként a villamoson helyet kapott egy szép kanapé és egy elektromos látványkandalló. Természetesen rengetegen utaznak rajta, elsősorban kisgyermekes családok, csillogó szemű gyerekekkel, de a felnőtteket is egy kellemes élménnyel gazdagítja ez az utazás. (úgy hallottam, hogy a Mikulás is meglátogatta a villamost, valamint időnként énekesek is szórakoztatják az utazókat.)






Szóval, aki különleges élményt akar, annak irány Miskolc!, de ne csak egy napra tervezzen, mert rengeteg csodálatos látnivaló van a környéken: Lillafüred, Erdei vasút, a Diósgyőri vár és még hosszan sorolhatnám - csak magamat tudom ismételni, de irány Miskolc!!!!


/Kelemen Enikő/


Sajnos én betegen voltam itthon, de barátnőm kárpótolt szuper beszámolójával, így egy kicsit én is ott utaztam a kandallós-kanapés-adventi villamoson.

Köszönöm szépen neked Enikő!

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.

Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



 Képek: Kelemen Enikő

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm az utazást, mert a villamosodon én is Veled voltam és betegen is élveztem mindent amit elém tártál. Köszönöm. Erika

    VálaszTörlés
  2. Kedves Erika!
    Köszönöm, hogy rám találtál, s velem tartottál.
    A szuper leírás barátnőm Enikőt dicséri.
    Örömmel tölti el szívem, hogy adhattam neked egy csepp boldogságot!
    puszi: PinkAnyu

    VálaszTörlés

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.