2016. február 22., hétfő

Így add el felesleges holmid - nevetni ér!

A minap barangoltam egyik kedvenc online vásárteremen, a gyereknek nézve akció figurát.

Ugyanis PukiKapitány szinte eszi őket.
No jó, azért nem a szó szoros értelmében véve, hiszen enni azért kap, szerencsétlen gyerek..
... azért be kell valljam, igencsak fogyó eszköz lett a tűzoltó, rendőr, G.I. Joe, Transformens, Pókember, Batman...
Ugyanis ők meglehetősen szeretnek ugrálni az ajtónak, falnak, autókkal is imádnak nagy erővel ütközni. :D
Olyan csodás piff-puff hangok is vannak ugyebár, ha az apám lányának  fia van. :)
A bejegyzés végén megmutatom hogyan javítottam meg Pókmanust és Batmanust. :)

Nos barangoltam, pörgettem a hirdetéseket, majd megakadt a szemem az egyiken:
"-Valami "SzuperMuki" figura a '80-as évekből-  Azonnal felkaptam a fejem. Micsoda szöveg! Rákattintottam és ez a leírás fogadott:
-Valami "SzuperMuki" figura a '80-as évekből-

pinkanyu-szupermanus

Eladó, egy 1982-85 közötti időből származó, műanyag játékfigura. Hogy valójában mi is, ki is ez, halvány fogalmam se nem van! :)

Valami nagyfeszültség jel van rajta. Lehet, hogy villanyóra leolvasó, és Feszkómen Béla a neve!? :)
Semmiféle jelzés, gyártó vagy felirat nem látható rajta. Kezei vállból és törzse derékból mozgatható, ..más nem.
Magassága: 120 mm.
(-a stukker nem az övé, csak a kezébe nyomtam, hogy rémisztőbb legyen! :)"

Meg kell hagyni, nekem sem kell a szomszédba mennem egy kis humorért, de ezt a hirdetést látva, sírtam a röhögéstől. Így kell vevőt találni. :)

És hogyan javítottam meg a Szupermanusokat, Szerelős Papa azt hiszem jobban csinálta volna, de S.O.S helyzet volt. :)
Tessék, nevetni ér:

PinkAnyu-szuperhősök.jpg


Amikor PukiKapitány meglátta kinevette őket, aztán én is vele nevettem.. Néhány nap alatt azonban igazi hősök lettek újra. Kiheverték a madzagkar históriát.
Sebaj, legalább fejlődik a PukiKapitány humorérzéke! :) 
Azért azt hiszem, SzuperMukival felveszik a versenyt! :)


Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.

Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK




Forrás: vatera.hu
Képek forrása: saját és vatera.hu


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.