2016. március 5., szombat

Miként válok állattá...

Nos, nem könnyű erről írnom. Ha belegondolsz, mindenkiben él egy állat..
Bennem is...

Elmesélem:
A múlt héten elvágtam a kezem, ezzel olvasóim többségének bizonyítottá vált, hogy miért nem vagyok gasztróblogger.. :)

Aztán ma jött a vízóra leolvasó. Azaz ember aki mindig a legjobbkor jön. Pl épp sül a hús, törlöd a gyerek popóját, vagy végre eljutottál könnyíteni magadon. Ismerős?

Hasonló jól tud időzíteni a postás, a villanyóra leolvasó, a gázóra leolvasó.. és mindenki aki akkor, amikor nem hívtad. Pl : Anyós. :)

Szóval elvágtam a kezem múlt pénteken, aztán jött a vizes ember - pedig nem hívtam, amikor épp mentem ki, beszakadt a körmöm az ajtócsukás közben...

Mire a kapuhoz értem, már vérzett.

Igazából arra gondoltam, már csak egy jókora pattanás kéne a homlokomra és..
...és ekkor előjött belőlem az állat:

No jó, kicsit az én verziómmal:


Oké, oké, inkább az igazat mutatva.. :D


Hahahaha, ha azt hiszed ennél brutibb nem is lehetnék...
De igen!
Egy két csapás ér engem - vigyázat 8 ép ujjal rendelkezem még - és ezzé válok:



Remélem a mai nap is adtam neked egy önfeledt mosolyt.

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.

Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



Gif forrása: giphy.com


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.