2016. március 8., kedd

Vegyél magadnak virághagymát - Nőnapra férjtől

Nos igen, az az, amit olvasol, így szóról szóra, ez nem vicc.

- Vegyél magadnak virághagymát, nőnapra! - és már ad is rá pénzt. :) nem mintha nem lenne pénzem venni magamnak.. de ez így annyira romantikus, nem?

Persze, ezek folyamatok.
Például Apának hánynia kell a Valentin naptól is. Pedig kaptam tőle egy Szamos linzeres marcipános szívecskét, amit PukiKapitány megelégedve el is fogyasztott...

Imádja a karácsonyi ájtatosságot is, a Húsvétért egyenesen repes.. és akkor már a kötelező "Isten éltessen a szülinapodra, névnapodra!" köszöntéseket már ne is említsem.

Azért mindig kapok valami finomat, kb minden hétvégén hoz meglepetést, anélkül, hogy Bármilyen Nemzetközi Nap is legyen.. Mindig meglep, és tudom sokat gondol rám.

Azért, megvallom néha jólesne, ha hazaállítana egy cserép virággal..

Nőnapi történeteink:


Fél éve voltunk együtt, nőnap. Édesen haza jött egy csokor tulipánnal. Én sírva fakadtam. Megkérdezte:
- Örülsz, Cica?
- Ezek haldokolnak basszus, te hullákat adsz? - ekkor megtanulta, ne hozzon sose vágott virágot. :)

Már boldogságban úsztunk évek óta, és nem kaptam semmit.
Szóvá is tettem.
Az évek folyamán rá kellett jönnöm, ha jó kedve van, reakcióként átölel, és elmondja mennyire szeret az év minden napján. És ez így igaz.
Ha rossz kedve van, közli:
- A kötelező szaroktól, hánynom kell. (igaza van, de azért mégis jól esne)

A legjobb reakció az 2012-ben volt, amikor várandós voltam:
- Vegyél magadnak virághagymákat, én nem tudom milyent válasszak, mert ha megeszi majd a gyerek, engem tuti megölsz.
- Gondolod virághagymát fogok etetni a gyerekünkkel???

Mindenesetre, idén is vettem magamnak egy cserépke lila, és egy cserépke sárga krókuszt.

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.

Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK




Kép forrása: flickr.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.