2016. június 5., vasárnap

Tolerancia? Figyelmesség? Megbuktál!

tolerancia_1_pinkanyu_cafeblog

Nem írok sosem felkiáltójelet egy bejegyzés címébe, hiszen nem kiabálok.. de most megtettem. Miért? Mert mélységesen fel vagyok háborodva.

Egy nagyon kedves ismerősöm Facebook oldalán láttam meg ezt a bejegyzést. A hölgyről tudni kell, hogy a testvérével nagyon szoros és mély kapcsolatot ápolnak. Ez az ismerősöm toleráns, kedves, mosolygós hölgy. Mindenkit bátorít segít. Ő egy ilyen tündéri lény. Most mégis kiakadt, miért megosztom veletek, az ő engedélyével:

"Nem szokásom bejegyzéseket írnom, de ami ma történt, az mélységesen megdöbbentett.
Ritka alkalom, amikor a családdal együtt el tudunk menni néhány napra pihenni, regenerálódni. Most éppen ezt tesszük.
Azt tudni kell, hogy a tesóm mozgássérült (sokan tudjátok is) és ő a történtek fő érintettje. Annak ellenére, hogy mozgássérült a lehető legkevesebbet közlekedik kerekesszékkel, nem a könnyebb megoldást választja, hanem rövidebb távolságot és 1-2 emelet lépcsőt megtesz 3 támpontú bottal.
Megérkezünk a hotelbe és a bejárathoz közel álltunk meg.

Tesóm bebotorkál a parkolóból az udvaron át a hotelbe, majd a bejárathoz legközelebb lévő asztal melletti fotelbe szeretne leülni.
Én állok mellette, hogy a segítségére legyek. Majd megjelenik egy pasas, aki a másik fotelbe helyet szeretne foglalni, de észrevette, hogy a tesóm mozgássérült és odébb ment.
Gondoltam, de jó fej. Ezután (a pillanat műve alatt) a tesóm háta mögül megérkezik a pasasnak a kretén felesége és beül a fotelbe, ahova a tesóm szeretett volna. A döbbenettől szólni nem tudtam, csak néztem, hogy ez most komoly, vagy nem lát, vagy ekkora gyökér ez a nőszemély???

Tesómmal egymásra néztünk és átkísértem a hall másik oldalában lévő fotelhez. Mindezek után a kretén nő int a férjének, hogy hát menjen üljön le ő is, az elhízott kölykük sem bírt állni és ő is oda ült (mert hát a túlsúlyt nem bírják a lábai). És a kretén család kényelmesen kitöltötte a regisztrációs lapokat.
Nem kívánok neki(k), a kretén családnak semmi rosszat, csak azt, hogy idézem kedves barátomat:
"kapjon kétszer annyi sárga csekket, mint tavaly! "

Így visszagondolva én voltam a buta, hogy nem szóltam. De lehet úgy sem értené ez a kretén nő!"

A történteket olvasva felmerült bennem a kérdés, ez a kedves anyuka vajon mire tanítja a gyerekét? Milyen viselkedésmintát lát az gyerek? 

Szóval "kedves" család, ássátok el magatokat!

Köszönöm szépen, hogy megoszthattam bejegyzésként ezt az esetet.

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.

Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



 Képek: Pixabay

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.