2016. október 19., szerda

Fejtörős retro teszt - mutasd meg mit tudsz!

Ha ezeket tudod micsodák.. nos, akkor nem vagy egy mai darab.

Persze, akik a '70-es '80-as években születtek, azoknak némileg könnyebb a teszt kitöltése..

Fejtörős retro teszt - mutasd meg mit tudsz!



Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.

Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



Képek forrása: szubjektív nosztalgia / Facebook

10 megjegyzés:

  1. Nem cvekker, hanem cekker.
    Ja, és a tejeskannát véletlenül helyesen írtátok. Ki kéne javítani, hogy az is hibás legyen, mint az összes többi...

    VálaszTörlés
  2. Kedves Gergely!
    Egy kis pozitív életszemléletet több mosolyt, és sikeres boldog napot kívánok Önnek is!! :)
    Üdv: PinkAnyu

    VálaszTörlés
  3. Igazi "fogós" kérdések! A diafilmre, ragtapaszra, temperára például rá van írva,hogy micsoda. A cvekkerhez is, látom, körömszakadtáig ragaszkodik, pedig igaza van Gergelynek: cekker lesz az.

    VálaszTörlés
  4. Kedves Ante!
    Örömmel tölt el, hogy kitöltötte a tesztem.
    A természetem nem engedi meg az Ön által említett ragaszkodást..
    Minden teszt egy játék, melyhez kell mosoly is..
    Egy dalból idéznék Önnek:
    "Szeressük egymást gyerekek,
    A szív a legszebb kincs.
    Ennél szebb szó, hogy szeretet a
    A nagyvilágon nincs."
    Üdvözlettel: PinkAnyu

    VálaszTörlés
  5. Szakál Lászlóhétfő, 08 május, 2017

    Csak annyt szeretnék mondani,hogy a mamám a "sótartót" cukonak használta.Ezért nekem csak 17 lett jó.
    Élveztem.

    VálaszTörlés
  6. Kedves László!

    Köszönöm, hogy játszott! :)
    Remélem sok szép emléket hoztam vissza a kvízemmel.
    A 17 is szuper eredmény, gratulálok.
    Csodaszép napot kívánok!
    PinkAnyu

    VálaszTörlés
  7. Zsuzsanna Benczéné Bányaihétfő, 08 május, 2017

    A 11. nálunk cukortartó volt- Sőt eredetileg zsírt vettem benne.

    VálaszTörlés
  8. kedves Zsuzsanna!
    köszönöm a plusz információt, nekem ez nagyon új volt. Mindig tanul valamit az ember. És örömmel tölt el, hogy játszott velem. További szép estét kívánok, s hogy térjen vissza néha blogomhoz.
    Tisztelettel: PinkAnyu

    VálaszTörlés
  9. A 11-est én a mai napig használom, kakaóport tartok benne.

    VálaszTörlés
  10. Kedves Éva!
    Köszönöm, hogy itt járt, s hogy játszott.
    Jó kis használati eszközök voltak ezek, a legtöbbjük nekem is megvan, vagy éppen anyukámnál.
    További szép napot kívánok.
    Puszi: PinkAnyu

    VálaszTörlés

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.