2017. január 2., hétfő

Mit nem fogadtam meg idén sem.. de legalább elhatároztam magam

Ez nem egy szokványos bejegyzés tőlem, nem is azaz igazi olyan újévifogadalommindenáronbízisten..

..nem, ez a "tele van a tököm típusú" bejegyzés.
Elnézést a kifejezésért. Van a mondás: "Egyszer fent, egyszer lent.." no, most éppen lent van nálam, nagyon lent. Kikászálódok, és erőre kapok.

Bloggertársaim unszolására inkább írok, nem vackolom be magam a depimmel.
Köszönöm Eszter és Viv nektek.

Mit nem fogadtam meg idén sem:

1. Nem fogadtam meg, hogy nem káromkodom idén - áh, totál felejtős (még ha nem is gondolnád rólam).
2. Nem fogadtam meg, hogy nem iszom alkoholt az idén - esélytelen, ugyanis sosem iszom alkoholt.
3. Nem fogadtam meg, hogy türelmesebb leszek az idén - ami tabletta elgurulhat, az el is fog, kb. nem pisilek széllel szemben, és amúgy is életbe lép a kettes pont.
4. Nem fogadtam meg, hogy lefogyok - én elfogtam inkább magam (de ezt már régebben), a női magazinok azon részét olvasom amúgy is el, amelyik arról szól "sikeresen kövéren" "kicsúfolták, duci modell lett", és a tükröket mind leszereltettem a Férjemmel, úgyis csak sminkelésre és fészek rendezésre használom.
5. Nem fogadtam meg, hogy jobb leszek - ennél jobb már nem lehetek, akinek pedig ez nem tetszik, az nyugodtan...

Ennyit a meg nem fogadott fogadalmakról, és mi a lényeg? Hát, amiket elhatároztam:

1. Nem állok semmilyen céllal képmutatók közé  - tudod, a kegyes hazugság, meg a ne fájjon neki..
2. Nem keresek mentségeket senkinek semmire, és felmentvényeket sem. - Nem érdekellek, akkor nem keresel. Nem beszélsz velem, akkor van biztos mással beszélgetni valód..
3. Tudom magam hová tenni. - Ez csak így, nem akarom, többé magam túl értékesnek hinni mások életében. Kivéve a gyerekem, a Férjem, és a szüleim, mert az ő esetükben nem csak hiszem, hanem tudom, hogy értékes vagyok.
4. Többé nem használhatnak ki. - Ennyi.
5. Többé nem rúghatnak belém. - Így "ala nature"..


Te miként vélekedsz erről? Van új évi fogadalmad? (Nekem ezek elhatározások, nem fogadtam meg semmit az égvilágon. :) )

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.

Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK




Kép forrása: innét


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.