2017. április 13., csütörtök

A legcukibb húsvéti asztaldísz, és pofonegyszerű


Készülök a nyuszis ünnepre. Nem is akárhogyan!
Ezt bárki el tudja készíteni, nézd csak!

OKÉ, lesz sonka, tojás, kolbász, kalács, bejgli, húsleves, grillezett csirke, görög saláta, burgonyasaláta, Álom.Íz.Világ blog receptje alapján tormakrém... 

Azért valami nagyon nyuszis kéne.. könnyen elkészíthető.. egyszerű.. gyereknek is kezére való..

Böngésztem a neten, hogy mi legyen a dekoráció idén az ünnepi asztalon ami egyszerű, és még én is képes vagyok elkészíteni.
Szembe jött velem egy bejegyzés a Kre-Art blogon. (itt fényképekkel illusztrálva is van, hogyan kell elkészíteni)

Szeretem nézegetni az ilyen ügyes blogokat, de meg kell valljam, nem vagyok egy szupervumen ezen a téren. Mindig csináltam kézügyes fabrikálós cuccokat, de gyerek mellett nem sok időm maradt erre, és azért a gyerekkel sem mindegy, hogy szike-fűrész-kalapács kell, vagy csak egy szalag az elkészítéshez.


Hozzávalók 1 db elkészítéséhez:

- 1 db Kinder tojás. Mivel ipari mennyiségben fogy nálunk.. így kézenfekvő, hogy valamit kezdenem kellett a "maradványokkal") Azért te nyugodtan használj csokitojást, igazi festett tojást, főtt tojást.
- kb 15 cm szalag. Hímzőfonál is tökéletes, csak kötni tudj vele, én egy kis kék alapon fehér pöttyöset használtam 20m kb 400 Ft volt.
- 1 db fehér szalvéta. Lehet sárga, szürke, fekete vagy barna is - nyúlszínű legyen ez a lényeg.
- 1 db rózsaszín szalvéta. Én pinket használtam, lehet piros, rózsaszín, kockás, narancs.. 
- alkoholos filc. Lehet ragasztott szem, barkács boltban kapható, mi alkoholos filccel rajzoltuk együtt Pukikapitánnyal.

Próbáltam fényképezni lépésről lépésre miként kell elkészíteni: 

 Ugye milyen egyszerű?

Persze, ha az ember lányának még segítsége van, az a kéz, az ott PukiKapitány csöpp csókolgatni való keze.. 



 Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.

Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



 Képek: Pixabay



Képek forrása: Saját 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.