2018. március 26., hétfő

Álmaink jelentése szoros összefüggésben van a mindennapjainkkal


Szeretnénk sokszor megfejteni, hogy egy-egy álom mit jelent, milyen jelentéssel bír a jövőnkre nézve is?
Egyértelműen IGEN a válasz.

Az álmok jelentése sok könyvben van leírva és elemezve. Talán Krúdy Gyula Álmoskönyve a legismertebb.
Kislányként emlékszem a nővéremmel minden reggel elemeztük, hogy amit álmodtunk éjjel, majd milyen jelentéssel bír nappal.
Később a húgommal nézegettem az álmaink jelentését. 

Azt kell mondjam,
hogy többnyire bejöttek az álom-jelentés-jóslatok.
Anyukám akkoriban is mondta, sokszor a napi eseményeket, történéseket "visszük át" az álmainkba. 

Lánykoromban volt egy nagyon rossz (az első) munkahelyem, egy mini ABC.  A főnök kedves volt, de a felesége, ő már nem nagyon volt az. Sokszor bántott, mert szerettek engem a vásárlók.

Számtalanszor rúgott belém megalázva a vásárlók előtt, és én nem tehettem semmit, csak tűrtem, és mosolyogva tűrtem, mert kellett a fizetés. A vásárlók pedig szántak, mert látták, mennyire bánt engem. 
Nos, ezeket a szituációkat, rossz élményeket, a mai napig újraélem álmaimban, nagyon sokszor. 
Annyira nyomasztottak és bántottak annak idején (19 éves voltam), hogy még mindig kísért az álmaimban.
Ezeknek az álmoknak a jelentését nem nézem meg az Álmoskönyvemben, mert tudom, a múlt vaskarma az, ami ezt teszi velem. 

A jó dolgokat is újraélem álmaimban. Néha áldott állapotban vagyok, s megszülöm a fiam. 
Sokszor álmodok nekem kedves személyekkel, akik már nem lehetnek velem, mert meghaltak több évvel ezelőtt.


ITT találod on-line PDF formában Krúdy Álmoskönyvét 



Hetek óta sárkányokkal álmodok. Hol a hátukon ülök, hol felettem repülnek.

Nem félek tőlük, ismerem őket.
A sokadik ilyen álom után felütöttem az Álmoskönyvem és elolvastam a jelentését.
"Sárkányt ereszteni: jegyez gondolatot egy régen elment ismerős után. Repülő sárkány:
gazdagság."
Mit ne mondjak Krúdy is vagy oda, nem voltam elégedett az elemzéssel, így tovább keresgéltem az interneten.

Aztán találtam egy ilyen álomfejtést is:
"Sárkány: Gyermekálomban: félénkség,védelemkeresés. Felnőtt álomban: irreális, fantasztikus elképzelések; kivihetetlen tervek. Papírsárkány: jókedv, derűs szemlélet. Papírsárkány, ha a szobádban, az irányításod nélkül szálldos; gyanakvás, rosszhiszeműség."


ITT több álomjelentést is találsz.


Ez már bővebb volt, és érthetőbb is, de nem voltam megelégedve.
Kutakodni kezdtem magamban, a lelkem legmélyén. A vágyaimban, a gondolataimban.
És megnyugvást találtam. 

A megoldás:
Kevesebb Trónok harcát kéne néznem.
Ugyanis egyhuzamban, mind a hét évadot végignéztem.


És az igazi álomfejtés, a sárkányaim jelentése:

A viccet félretéve, tudom jól, épp a jövőnket tervezzük, új otthonunkat keressük, zűrös időszak ez. Csupa tervezés, csupa elképzelés, amit véghez is kell vinni. 
Mivel a sárkányoktól nem félek az álmomban, így tudom, véghez viszem majd a terveinket. Álmaimban a sárkányok hátán ülök, így tudom rajtam áll, vagy bukik, én irányítom a jövőnket.
És jó érzéssel töltenek el az álombéli sárkányok, így azt is tudom, jó kimenetele lesz a tervezésnek, a jövőnknek. (és valóban túl sok volt a Trónok harca..)

Te miről szoktál álmodni? Vannak visszatérő álmaid? 


Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.

Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



 Képek: Pixabay

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.