2018. május 15., kedd

Ha nyugalmat szeretnék, én ezt csinálom


Gyerekkorom óta ezt teszem, ha nyugalmat szeretnék magam körül, és a lelkemben. Csak nézem őket. 

Mindenki tudja a nyugalom a lélekben kezdődik. Valami furcsa mérleg, édes harmónia kell a békesség megéléséhez. Érdekes módon mióta az eszemet tudom, ezt érzem. Mindig is szeretettem a természetet a virágokat, az állatokat, kiváltképp a hattyúkat. 
Amikor otthon ültem kislányként a konyhában, és rossz evőként, sírtam, mert nem akartam megenni sem a főzeléket, se a krumplis tésztát, és nagyjából semmit (szegény anyukám), a kakaó keksszel, és a kakaó vajas kenyérrel, no meg a tejbegrízen kívül, mindig hattyúk közé képzeltem magam.
Ebben nagy segítségemre volt, hogy a kotyogós kávéfőzőnk "nyaka", egy hattyú nyakára emlékeztetett.

Talán innét is vettem az ötletet, a hattyúk rajzolásához, egészen picike 3-4 éves koromban, már hattyúkat rajzoltam.

Az alaphelyzet nem változott felnőtt koromra sem,
ugyan valamivel jobb étkű lettem,
mára rajzolás helyett írok és fotózok,
de a legnagyobb békességet a természet jelenti számomra

(és a gyermekem csodálása, amikor alszik)

 


Mivel szeretek fotózni (de a fotózáshoz csak egy telefon áll rendelkezésemre, ezt nézzétek el nekem), így az Instára is regisztráltam. A linkre kattintva megnézheted az én nyugalom-szigetem: PinkAnyu Instagram


Egyik nap a Facebook oldalamon megosztottam egy általam kora ősszel készített fotót. (Balaton, Örvényes)
Kérdeztem tőletek, szeretnétek e látni az egész "sorozatot" a hattyúcsaládról. Egyértelmű válaszotokat köszönöm. Fogadjátok szeretettel őket, s hozzanak nyugalmat a lelketekbe:
















 


Neked mi hoz megnyugvást, békességet?

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.

Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



 Képek: Pixabay


Képek forrása: PinkAnyu Instagram

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.