2018. március 15., csütörtök

Mit tehetsz, hogy minden szülő rémálma veled ne történjen meg?

 


Roppantmód figyelek a kisfiamra. Sosem tévesztem szem elől. Bármerre indulunk, fogom a kezét, figyelek rá. Ám minden szülő rémálma engem is utolért. Egy nagyváros barkácsboltjában. Mindketten tanultunk az esetből, de traumaként éltük meg. Rémálmaimban még mindig kísért.

Történt, hogy szélforgót és buborékfújót vettem kisfiamnak. Egyik kezében ez, a másikban az, én meg a csuklóját fogtam. Észrevettem gyermekeknek való kerti szerszámokat. Rég vadásztunk rá, felcsillant a szemünk. A választék nagy volt, elfordultam, hogy megkérdezzem sárga vagy piros? Nem jött válasz, visszafordultam és megállt az ütő bennem.

Eltűnt a kisfiam mellőlem!


Felálltam egy raklapra, onnét kezdtem pásztázni a terepet. Nem láttam őt sehol. A telefonomban lévő képpel a kezemben a biztonsági szolgálat emberéhez mentem. Igyekeztem 360 fokban figyelni, hátha meglátom őt. Verejtékben úszva mondtam el a biztonsági őrnek, mi történt és a kisfiamat keresem, mondják be a nevét, vagy valami, bármi!

Lassan könyörögni kezdtem az emberekhez,
az Istenhez, bárkihez.
A könnyektől alig láttam, és végig az volt a fejemben, mennyire félhet ő is.


Minden érzékem fokozódott. Halk nyöszörgésre lettem figyelmes, és egy hölgyre, aki guggolt a fűnyíró traktor mögött. A kisfiam szipogott ott maszatos arccal. A hölgy nyugtatni próbálta, és kérdezte hol vannak a szülei. Amikor meglátott rám ugrott, órákig ölelgetett és nem tudtam s nem akartam letenni őt. Az egész 10 perc volt, nekem örökkévalóságnak tűnt, és a kisfiamnak is.


Hogy veled is megeshet a fenti sztori? Neeem veled biztos nem, ugye? Nekem is 10 kezem, és 100 szemem volt. Pont, mint neked. Nem vagyok hanyag. Pont, mint te sem.

Mutatok egy hasznos dolgot, ha akkor ismertem volna, nem esem kétségbe, mert a kisfiam tudta volna, mit tegyen. Apróság, de nagyon hasznos. Ha gyermeked, vagy rokon krónikus betegségben sznved, azt is fel lehet tüntetni a Callkötőn. Nézd csak:





A Callkötő fontosságát azok érzik leginkább, akiknek szükségük lett volna már rá. Segítséget nyújt, ha egy pillanatra szem elől téveszted a gyermeked vagy ő Téged. hasznos lehet ovis- vagy osztálykiránduláson is.

Az akril gyöngyökből készült gumis Callkötőn valamelyik szülő telefonszáma szerepel. 
Fontos, hogy meg kell tanítani a gyerekeknek, hogy mutassák meg egy felnőttnek a telefonszámot. Egy apróság gyermekeink biztonságáért.

33 színben választható, én már választottam a kisfiamnak, színt is és biztonságot is. 




Te is adsz egy esélyt a gyermeked biztonságának?



Ha igen, itt tudod kiválasztani és megrendelni szemed fényének:


Callkötő

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.


Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



Képek forrása: callkoto.facebook

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.