2020. december 3., csütörtök

A legjobb retrokvíz, nem csak retroknak


Szeretek visszaemlékezni, és szeretek játszani. Mi kéne még más? Kattints és töltsd ki a kvízt te is!

Sokat nem szeretnék most mesélni, csak annyit, hogy a költözés sok emléket előhozott. Visszarepített gyerekkoromba egy-két doboz kinyitása.

Mivel ilyen fura hangulatban vagyok, így a Facebook oldalamon is sok retro képet osztottam meg, s ti jól viseltétek minden este a kis képes visszaemlékezéseim, így hoztam nektek egy jó kis kvízt. 

Szeretettel tőlem Nektek!


Jól sikerült a kvíz kitöltése? Nézd meg barátaidnak hogyan sikerülne!

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.


Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



Képek forrása: Emlékeztek? Facebook oldal


 


 

4 megjegyzés:

  1. 9/10. A hajnyírót nem tudtam.

    VálaszTörlés
  2. Az legyen a legkevesebb!
    Amikor állítottam össze a kvíz kérdéseit, akkor elsőre én pl petrezselyem vágónak néztem.. :D

    VálaszTörlés

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.