2018. október 9., kedd

Sportos vagyok én: futok, ha kergetnek

Oké, megnézem, ki kerget, ha a férjem, inkább nem futok el.. 
Ettől eltekintve valóban sportos vagyok. El is mesélem nyomban, hogy...

.. miért is nem futok.

(Félreértések elkerülése végett ez a bejegyzés nem arról szól, hogy kár sportolni. Ilyent nem állítok, és nem kívánok sugallani egy olvasónak sem. Továbbá ez egy viccesebb bejegyzés, ne vedd véresen komolyan, ha bal lábbal keltél fel, gyere vissza holnap olvasni.)


    1. Most, hogy a 4. emeleten lakunk, lefelé sokszor megyek lépcsőn. - A felfelé az már Level 10, szóval, nagyjából úgy 10 év múlva írok erről is.
       

    2. Amikor csak tehetem gyalogolok. - Na jó nevezzük laza sétának. Mert ráérek. És különben is sokkal csinibb a ruha rajtam, ha nem suhog, tekerődzik, mert ugye futáskor suhog, meg tekerődzik?
       

    3. Úgy érzem a koromhoz (nem vagyok kéményseprő), jobban áll a méltóságteljes arckifejezés. - Fújtatás nélkül, szigorúan fújtatás nélkül. Úgy érzem, ha futnék azonnal átrendeződne az arcom, amolyan "mingyámegfúloklevegőt"-re.
       

    4. Szeretem, ha rendezett a hajam. Ha futni járnék "ahajamismijen" érzés kerülgetne. Lóbálódna jobbra, balra, meg fel és alá..
       

    5. ... óóóh, és ha már jobbra, balra, fel és alá.. ugye, hát khmm, nos, mivel az anyatermészet, elég nagy mellbőséggel áldott meg, (ne irigyelj drága nőtársam, a 75 A melltartó és kosárméretnek nagyon örülnék, a hozzá dukáló derék- és csípőbőséggel együtt). Ezt a pontot inkább nem részletezem.. :)
       

    6. És ha már őszinteség a köbön: "Anyatermészet", hát, igazából az anyukámtól örököltem a mellbőségem, a genetika ugyebár - pacsi anyu! Apropó genetika, a bajszom aputól van -köszi apu! - ugyan ez a futás témaköre, de őszintének kell lenni. Pont.


    7. A légszomj. Gyerekkoromtól, mióta az eszemet tudom - bár az eszem az más kérdés, hogy tud e rólam - nehezen kaptam téli időben levegőt. A párát sem kultiválta a tüdőm annyira, és mondanom sem kell, hogy amint beköszönt egy hűvösebb késő nyári éjszaka - semmi erotikusat nem fogok írni, ne reménykedj! - azonnal megfázom. Így totál megfázva, nem a legjobb dolog futni<


Most, hogy felsoroltam miért is nem futok, azért elárulom, hogy a nyolcvanas évek közepétől cirka 17 évig Cselgáncsoztam. Versenyszerűen is űztem néhány évig, és Budapest bajnok, meg Magyar bajnok is voltam. 

Szóval, nem áll tőlem messze a sportolás, és valóban igyekszem minél többet mozogni.  .. csak ez a futás dolog nem ment sosem, sem kisgyerekként, sem sportolóként, sem katonaként (igen, az is voltam).  


Te szoktál sportolni? 


Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.


Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



 Képek: Pixabay


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.