2018. november 8., csütörtök

Mitől olyan vidám ez a baba?


Költözés utáni lakásdekorálás, és berendezés lázban égünk. Persze, a legnagyobb bútorüzletben már 3 óra után el kell mennem oda, ahova PinkAnyu is gyalog jár. Olyan cuki mosolygós babucival találkoztam, hogy el kell meséljem.


Férjem már nagyon ki van készülve, az órák óta tartó nézelődéstől, de hősiesen tűri. Komolyan mondom a költözést jobban bírta. Oké, én dobozoltam csomagoltam mindent, szóval nem volt nehéz dolga. 


A kisfiammal a mosdót kerestük. Bárhol el tudok tévedni, hát még egy hatalmas bútorüzletben. Kisfiamat bevittem magammal a női mosdóba, még kicsi, nagy örömünkre egy még kisebbel találkoztunk. 
Olyan igazi kis vigyori babával. Azonnal szóba elegyedtünk a pelenka cserét végző anyukával.
Csodálkoztam, hogy milyen mosolygós ez a pici lány, hiszen épp fogzik, és örökmozgó is, nem egyszerű az üzletekben egy ilyen korú csöppséggel, ám ez a baba csupa mosoly volt. Anyuci meg irigylésre méltó gyorsasággal cserélte a pelust. 
Olyan finom és puha volt a pelus, főleg jól záródó, hogy rákérdeztem Melyik márka ez
A válasz Libero Comfort volt, imádja, hogy flexibilis az anyaga, és jó nedvszívó.

Csodálkoztam, mert nagyon jól illeszkedik a pici derekán, aki épp sajtkukacosat játszott. Tudod, amikor izeg mozog, szóval anyukájának nem volt könnyű dolga.

 

Akkorákat kacagott rám a kislány,
hogy eszembe jutott anyukám régi mondása,
"A száraz popójú kisbabák a legvidámabbak".
Ha jó a pelenka nedvszívása, és nem szivárog a pelus,
akkor száraz marad a baba popsi. 

Azt hiszem ez a titok, a mosolygós babák titka.
Igaza van anyukámnak.

 


Annyira vágytam még egy gyermekre, de sajnos nem lehet, és a kisfiam is álmodozott kis tesóról, így egy pillanatra sem ellenkeztem, amikor anyuka a kezembe adta a kisbabáját. Finom selymes babacombi, és a pelusa is mint a babák bőre, kicsi ruhája illatos volt. A feje teteje szöszös - én így hívom a babahajat. Szerencsére ez a mosolygós kicsi lány jól érezte magát a kezemben. 
Kisfiamnak is tetszett Hanna baba (közben a nevét is megtudtuk a mosolygós picinek), így jókat nevetgéltünk a mosdóban.

Hanna baba anyukája, elárulta ő mindig Liberot használ, mert a Libero figyel a környezettudatosságra, és nem tartalmaz testápolót sem.
Annak idején mi is ezt használtunk és még a Libero Klubba is regisztráltunk. 
Kisfiammal nevettünk, hogy az akkoriban beváltható pontjainkért kapott kézbáb valamelyik költözős dobozunk aljában lapul. 

Azóta Hanna baba anyukájával "ismerősök" lettünk a Fb-on, és kisfiammal megígértük, ha előkerül az ujjbáb megkapják tőlünk, némi babázásért cserébe. 

A férjem és a kisbaba apukája közben a mosdó előtt barátkoztak össze, valahogy érezték, hogy a családjaik másik fele odabent köt barátságot. 

Otthon rákerestem a Libero Comfort pelenkára, a reklám is megtetszett, valóban ilyen mosolygós és elven kisbabával találkozhattunk.




Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.


Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



/Támogatott tartalom/


 


Képek forrása: Libero.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.