2020. november 30., hétfő

Szülő vagy? Ezt imádni fogod! Karácsonyi fénybusz fillérekből


Ezt bárki el tudja készíteni. Tuti a siker.

A kisfiam imádja a járműveket. érdeklődik a karácsonyi BKV járatok iránt is, amikor meglátta Budafok Kocsiszínnél a nosztalgia villamost napokig izgalomban volt.

 
Múlt héten egyik nap az egyik ovistársa
behozta a fényvillamost.
Egy egyszerű műanyag villamos,
rajta mikroledes izzósorral.
Mondanom sem kell, a kisfiam imádta.

Láttam, hogyan csillogott a szeme,
és gondoltam egy nagyot.


Ma hazafele bementem a piacra,
aztán a kedvenc hobbiboltomba,
még jó, hogy ilyen izzósort be lehet szerezni. 

Elszánt arccal indultam haza,
majd nekiláttam az "alkotásnak"



Hozzávalók:
Mikroledes izzósor (2 db ceruzaelemmel működik) kb 500 Ft
Cellux
Ablaktisztító 
Egy jármú a gyerektől (villamos, busz, markoló bármi lehet)
és a fantáziád

A barátnőmtől, Encitől kapta tavaly ezt a buszt. London, Tower... Megtisztogattam a buszt ablaktisztítóval, hogy zsírmentes legyen. Szárazra töröltem.
Bedugtam az elemtartós kapcsolós cucccot a busz belsejébe. 


Alig látszik. Aztán szépen rásimítva pici cellux darabokkal (és némi ujjlenyomattal) rögzítettem a vezetéket, sok ponton. A ledre nem ragasztottam celluxot, hogy a fénye szép maradjon.
Ne ragasztópisztollyal rögzíts, mert a forró ragasztóanyag megolvaszthatja a zsinórt! 



Ugye hogy nem is nehéz? És még karácsonyi ajándéknak sem utolsó ötlet. 
Végy egy autót, celluxot és mikroledsort. 


Az eredmény még nekem is nagyon tetszik.
Amikor ma megyek a kisfiamért, elviszem neki. Úgy érzem a siker garantált. 
Korábban Coca-Cola kamion karavánt készítettem a kisfiamnak, ezt ITT tudod megnézni.

És ilyen lett:





Te is elkészíted?


Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.


Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK




Képek forrása: saját

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.