2020. január 28., kedd

A Lidl svéd Húsgolyó robbantotta ki a komment cunamit

 

Minden reggelem a Balázsék dobják fel. Ma azonban a Lidl. 

Azonnali komment cunamit indított be a Lidl face posztja.
Komolyan mondom, nem értem a miértjét, egy átlagos fotó, egy átlagos reklámszöveggel. És mégis valamiért mindenki rákattant, én is.

Érdemes a kommenteket átolvasgatni, mert viccesek, szellemesek, amolyan magyarosak.

https://www.facebook.com/LidlMagyarorszag/photos/a.264356243641153/3046958998714183/?type=3&theater

Jelenleg már 12 ezer reakciónál, 6800 kommentnél, és 5500 megosztásnál jár a poszt.

Az én kedvenceim:
"Nekünk van egy eladó gyerekágyunk!" - Varga Márk Tamás
"A magyar ember még a svéd húsgolyóhoz IS kenyeret eszik"  - Vál-Völgye Pékseg
"Ha szülő vagy és nyugodtan fogyasztanád el az autentikus húsgolyóidat." - Lego Duplo 
"Tényleg nem kell Svédországig menni egy kis húsgolyóért" - IKEA

És a legszebb komment:
"És ha megmarad belőle valamennyi melegítsd meg, csomagolj egy-ket adagot és add oda egy hajléktalan embernek." - Budapest Bike Maffia


Valóban érdemes olvasgatni. Jó szórakozást!

Sok jó reklám egy poszt alatt is elfér. 
Amiért nekem tetszik ez, s amiért megosztottam veletek, azaz, hogy milyen humoros támogató kommentek érkeztek. 


 

Legyen mosolygós szép napod!

Puszi: PinkAnyu

 

Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.
 
Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU
 
A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK
 

 

Képek forrása: Lidl - Facebook

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.