2020. november 19., csütörtök

Vanda vagyok, az Ön szolgáltatójának virtuális munkatársa – avagy hús-vér embert, de azonnal

 

Ha nincs internet, de minden számla befizetve, akkor hibabejelentés. No igen, én is így gondoltam...

Aztán az automata "lakossági, céges, nyomja meg a gombot" útbaigazítása után ért a meglepetés: azonnal felvették a telefont!, nem volt várakozás!, nem szólt a jól ismert kellemesnek szánt, ám idegesítő zene.
- Vanda vagyok, az Ön szolgáltatójának, a Telecomnak a virtuális munkatársa. - itt lestem, mint hal abban a bizonyos szatyorban. "Szép" - suhant át a gondolataimon, "hát ezért vették fel hamar".
Sokat hallottam virtuális munkatársakról, kérdések kapcsán kérdőívekben, hogy társalognék-e vele, meg hasonló. "Nem!" - volt mindig a válaszom, így vegyes érzelmekkel fogadtam Vandát.

Elsőre gondoltam, "de izgi, nemrég volt a TV-ben a A.I. - Mesterséges értelem című film, na most már idehaza is valósággá vált. Lássuk a medvét." Lehet, én vagyok buta, elzárkózó az újításoktól. Lehet, eddig csak én voltam rosszul összerakva, hogy csak hús-vér emberek segítsenek nekem, most talán megváltozik a hierarchia.

- A velem folytatott beszegetése az xy törvény xy paragrafusa alapján rögzítésre kerül, erről a 9-es gomb lenyomása után bővebb tájékoztatót tudok adni Önnek. - Vanda határozott mondata megnyugtatott, kis szünet után újra megszólalt - Kérem, mondja el röviden, néhány szóban miben segíthetek Önnek.
- Előfizetésünk van, a TV sugárzás működik, az internet nem, számláink kifizetve. Nincs internet - válaszoltam
- Keresem a megoldást, (kis szünet) ha jól értem, technikai hiba áll fent. - nyugtázta Vanda
- Igen. - nagyon határozott voltam, nehogy már kinevessen a masina! Talán még segít is.
- Kérem adja meg az MT azonosítóját, vagy az egyéni számlaszámát.
- Nem tudom egyiket sem - bizonytalanodtam el, mert csak az email fiókomon van meg, de nincs netem..
- Kérem adja meg az MT azonosítóját, vagy az egyéni számlaszámát - ismételte Vanda
- Nem tudom megadni, neten kötöttünk szerződést, minden adat a neten van. Átutalással fizetünk, neten.. Nincs netem - kezdtem kétségbe esni.
- Kérem csak annyit mondjon jól érthetően MT. - utasított Vanda
- Nem tudom - kétségbeesve nyögtem.
- Úgy érzem nem tudok Önnek segíteni, kapcsolom egy munkatársam, kérem ne bontsa a vonalat - se puszi, se pacsi, már kapcsolt is.

Gondolkoztam, hogy csak én vagyok ilyen béna?,
vagy másoknak sem tud Vanda a virtuális munkatárs segíteni?
Elmaradott lennék?
Végül is én csak egy sztreccs capri-nadrágos,
sportcipős, hosszú-pólós,
öregedő anyuka vagyok ...
a gatyóm is csak úgy nevezem magamban,
hogy LAXTEXBUGYESZ,
tuti én vagyok rosszul összerakva.

 

Laxtexbugyeszomban ültem magamba roskadva a számítógépnél, s közben "lelkesen" vártam a hús-vér kollégát, aki majd segít, aki majd megoldást talál, hiszen emberek vagyunk, nem?
Eltelt 5-7 perc, nyomi zeneszó, ami nem nyugtatott meg, csak mélyítette azt a szakadékot az agyamban, ami már tátongott a Vanda és én köztem.
Egyre elmaradottabb, egyre elfuseráltabb laxtexbugyeszes anyukának éreztem magam, amikor is a monitorra néztem, és

Visszatért az internet!

 

Hallelujah! Azonnal kinyomtam a telefont, bár Vanda kérte, hogy ne bontsam a vonalat, lázadtam.
Éreztem tini korom Punk-Loncikáját újra dacolni a világmindenséggel... Hirtelen sportos laxtexbugyeszos nőci-anyunak éreztem magam, már tovatűnt az az elfuserált én-kép.

És akkor ráeszméltem a valóság két alternatívájára:
1. Megjavult magától a internet,
2. Vanda bemérte, hogy hol vagyok és megjavította! - no, ettől azért borsódzik a hátam...

 

Neked mi a véleményed? Te már beszéltél virtuális munkatárssal?

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést!


Puszi: PinkAnyu

 

Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU
 
A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK

 

 

 

Képek forrása: Pxhere.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.