2015. szeptember 27., vasárnap

Liebster Blog Award Vándordíj.. Vándorútjára engedem én is

Hatalmas megtiszteltetés ért a napokban, kaptam egy Díjat. A Liebster Blog Award Vándordíj rám talált.
Köszönöm szépen.

Elismerés ez nekem, hiszen kezdő vagyok, és igencsak zöldfülű. Sokszor bizonytalanul kezdek neki írni, de most érezhetem, hogy nem is olyan rossz amit csinálok. Lehet kinevettek kedves Olvasók, de amikor megkaptam a díjat, bizony könny szökött a szemembe. :)


díj

A Díjhoz szabályai:

  • Meg kell nevezni, kitől kaptad a Díjat.

  • Add tovább a szabályokat!

  • Írj magadról 10 olyan dolgot amit nem tudnak rólad olvasóid.

  • Meg kell válaszolnod a 10 feltett kérdést, melynek kíséretében kaptad a Díjat.

  • Neked is 10 kérdéssel kell útjára engedned a Vándordíjat, 10 Blog írónak.

  • Majd nevezd meg, s értesítsd kedvenc Blog íróidat arról, hogy a Díjat nekik adtad tovább.

Nos, most hogy ismertettem a szabályokat fentebb, így elárulom Nektek, ki volt az, ki gondolt rám, s ezzel hatalmas lökést adott a billentyű püfölésére, hogy ne legyek olyan bátortalan! Köszönöm neked Ilona a Gyöngyfűzés nagymesterének, íme személyes blogja: 

anyafuzzvelemgyongyot.cafeblog


Akkor következzék a 10 dolog, amit nem tudtál rólam rovatom:

1.) Nem, nincsen bajszom a valóságban. :)

2.) Az életem egy immunbetegség következtében fordult 180 fokot, jó irányba.

3.) Imádom a cicákat.

4.) Imádom a gyerekeket.

5.) Néha olyan kreatív vagyok, hogy a PinkAnyu nevem KreatívAnyura is cserélhetném.

6.) Zsenge ifjúságom idején 5-6 mesét írtam, a saját magam által illusztrált képekkel.

7.) Nagyjából ezer vers hagyta már el a tollam, és az amatőrművész oldalon megtalálhatóak. (Lonci név alatt)

8.) Kislány korom óta rajzolok, hol rajzzal, hol verssel fejeztem ki az érzelmeimet. Néha énekléssel, de azt nem övezte osztatlan siker.

9.) Allergiám van a darázscsípésre. (Szóval, ha már untok, vágjatok hozzám egy darázsfészket..)

10.) A jó (és sajnos a rossz-néha előfordul) kívánságaim teljesülnek. Boszinak is szoktak nevezni ismerőseim.

Most következzék a 10 megválaszolandó kérdés: (szerencsére, nem volt közte matematikai..)

1.) MI a kedvenc meséd?

  • A Szépség és a szörny a Wald Disney feldolgozásában (Ezen mindig sírva fakadok..)

2.) Mi a kedvenc virágod?

  • A Pipacs, és szegfű. (Általánosságba véve minden virágot szeretek, minden növényt)

3.) Mi a kedvenc házimunkád?

  • Főzés, mosás, takarítás (kb ilyen sorrendben, mert mániákusan imádom a házimunkát)

4.) Melyik házimunkát nem szereted?

  • Ilyen igazából nincsen.. kövezni ér.. Talán a vasalás az, amire nem mindig jut időm

5.) Mi a kedvenc kreatív tevékenységed?

  • Lakásdekorálás. (Főként Karácsony/ünnepek idején, sok saját készítésű díszem van)

6.) Mi a kedvenc blogbejegyzésed?

  • Hát ez! Mert épp rájöttem, hogyan kell pöttyöket csinálni a szöveg elejére.. :)

7.) Mit szeretnél még elérni idén?

  • Mivel a felső polcot, már az életem folyamán nem fogom sosem elérni - úgy érzem maradok 160 cm magas, esélytelen vagyok a növésre, max széltében - így egy olyan létrát szeretnék, aminek 3 foka van. Igen, még idén, mert a Karácsonyi nagytakarításra kell! :)

8.) Mit iszol szívesebben, kávét vagy kakaót?

  • Pont ilyen sorrendben. Kávét, aztán reggelihez kakaót.. :)

9.) Kedvenc kirándulóhelyed?

  • Örvényes. Itt van nyaralónk, és szuper a környék!

10.) Mit tanított kedvenc tanárod?

  • Eged Erzsébet a legkedvesebb tanárom, hivatalosan matematikát tanított, de irányt is mutatott nekünk, diákjainak. :)

Íme az én 10 kérdésem:
1.) Mi az életcélod?
2.) Volt e nehézség az életed folyamán, mely kihatott a lelki fejlődésedre?
3.) Ki az a személy, akivel ha lehetőséged lenne egy padon ülve, elbeszélgetnél legalább 2 órát?
4.) Mi vezetett a blogírásra?
5.) Melyik az az egy szó, ami a legjellemzőbb rád?
6.) Van e olyan dolog az életeben, amit másképp csinálnál?
7.) Kedvenc ételed?
8.) Legkedvesebb meséd?
9.) Hozzád legközelebb álló szín?
10.) melyik korban élnél a legszívesebben?
(Aki tőlem jóval idősebb, kérem nézze el, a tegező szóhasználatot, s ne tekintse illetlenségnek)

És végül jöjjenek a jelöltjeim (indoklom is):

Nagyon szépen köszönöm Ilonának még egyszer! :)


 Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.

Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



 Képek: Pixabay

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.