2015. október 2., péntek

A gazdagságról, az én gazdagságom


Mi is a gazdagság voltaképpen? Sokakban felmerül ez a kérdés, épp így bennem is.

Volt egy megosztásom minap a PinkAnyu Facebook oldalamon. És ez elindított bennem egy gondolatot.. Hát ezt is megosztom veletek:

A gazdagság relatív? Mi is a gazdagság? Amikor mindent megtudsz vásárolni? Vagy mindened megvan már? És ha kevesebbed van, mint másnak, akkor szegény vagy?

Én gazdagságnak tarom az alkotást, a hitet, a szeretet, az őszinteséget, a barátságot, a tudást, a képességet, a bátorságot.. És igen, hazudnék, ha nem tartanám gazdagságnak az anyagi javakat. Valamilyen szinten fontos. Sajnos.

Veszem azt, hogy PukiKapitány kinéz egy kukás autót, vagy betonkeverőt, esetleg egy darut vagy markolót - milyen szép lányos játékok.. :D

No, térjünk vissza. Szóval Kapitány kinézett magának egy betonkeverőt. Boldog voltam, mert meg tudtam neki vásárolni. Ez egy fajta gazdagság. Mondjuk. Mind a megvásárlásra gondolva, mind egy engem gazdagabbá tevő érzésről szólva. És amikor megkapta, az a határtalan boldogság az arcocskáján! No ettől is gazdagabb lettem..


Aztán történt tegnap este valami. Elment az áram.
Tudod se hűtő hang, se bojler, se rádió, se számítógép. Síri csend honolt itt bent, míg kint üvöltöttek a szirénák, lakásriasztók!

Felébredt PukiKapitány. (Igen, jól olvasod, este fél hét, a gyerek ekkor ébred és aztán este tíz, fél tizenegyig nyomja a fent-létet.. - a drága anyósom ezt is megmondaná miért csinálom rosszul... :) )

Szóval felébredt a gyerek. Kijött, mondom neki: - Nincsen áram. Mire ő: Ó egek! bemászott az ölembe - mert épp a fotelben ültem keresztben-kasul - és ott ült fél órát. Cirógattam a kis haját - megjegyzem a kis haja olyan erős és göndör, és olyan sok, hogy a hajnyírógép nem tudja nyírni, szépen félretologatja.

Szeretgettem, szagolgattam, simogattam, cirógattam. Ő is az én arcom, kezem. Nagy volt a "love", de ettől is még nagyobb a gazdagság.

Én olyan, de olyan gazdagnak éreztem magam, mint egy csilliárdos sem a földön... Az a nyugalom..

Remélem sokszor lesz áramkimaradás. :)


 Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.

Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK


Képek: Pixabay


4 megjegyzés:

  1. Ez a valami PinkAnyu!!! Igazi gazdagság, boldogság! <3

    VálaszTörlés
  2. És ma még gazdagabb lettem.. Percről percre..
    köszönöm kedves szavaid, sokat jelentenek nekem! :)
    Puszi <3

    VálaszTörlés
  3. Deák-Ember Ágneshétfő, 03 október, 2016

    Imádtam ezt az írást! Nagyon egyetértek, legjobb program, amikor az ölemben ül és cirógathatom a kis haját, szimatolhatom, puszilgathatom...
    (na, már most hiányzik..)

    VálaszTörlés
  4. Bizony Ági!
    olyan pillanatok ezek, melyekről nem lehet fotót készíteni, melyeket nem lehet megismerni.. a szívünk és a lelkünk telik el egy-egy ilyen emlékkel örökre. :)

    VálaszTörlés

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.