2015. október 8., csütörtök

Zokni Hóemberke - KreatívAnyu Frissítve

A napokban nem voltam túl jól. A migrén rám tört. Kissé szétzilálta az életem, a mindennapjaim.. Ezáltal nem is voltam kicsit önmagam. Aki élt / él át hasonlót tudja miről beszélek.

Volt már olyan erős rohamom, hogy sztrók-ra gyanakodtam, teszteltem magam, majd félig megnyugodva MRA vizsgálatra mentem. Ott alá is támasztották a korábbi a diagnózisom: Szövődményes migrén. Vidám napokat élek néha. :D

Aztán jött egy ötlet: Csináljunk már valamit PukiKapitánnyal, ha már olyan sínylődés volt a napokban. Kicsi, amúgy is bűntudatom volt, mert haldokolni mertem és nem 100%-ban voltam Anyu.

Ráleltem egy videóra a ZOKNIHÓEMBER -ről, amit íziben meg is osztottam, aztán jobban lettem és a gyerekkel nekikezdtünk. :)


PinkAnyu KreatívAnyuba lendül!

Hozzávalók:

  • 1 pár fehér zokni (ebből 2 db hóember lesz, mondjuk én csak egy babazoknit találtam..)

  • Egy szalag vagy anyagcsík (nekem csak szalagom volt, nem anyagozok.. :D :D )

  • rizs

  • Pillanatragasztó (ettől igyekeztem távol tartani a gyereket)

  • gombok, és gombostű (mondjuk én gombostű helyett is gombokat használtam, mert nem akartam, hogy a vérvételeset próbálja ki a Kapitány)

  • vastagabb cérna, hímzőfonal

A videó részletezi hogyan csináld.


Nagyon könnyű: levágod, megtöltöd formázod, kötözöd, visszahajtod, ragasztod, és boldogan mosolyogsz a végén!

Amit a videó nem részletez: szedegeted a gombokat a földről, porszívózod a rizst, dugdosod a pillanatragasztót, "nem-nemezel" és "nem-nemszabadozol" - jah, hogy a csaj nem gyerekkel kreatívkodik?? :D :D  De én igen, és nem bántam meg! :) :D


Íme az eredmény:

2015-10-07 18.01.08

Oké, oké nem egészen olyan.. de a miénk! (már a tiétek is) És mentségemre szolgáljon egy 24-es zoknit találtam..

És még készült kettő!

Így van már mama hóember, papa hóember és baba hóember!
Kis módosítással csináltuk, minekutána PukiKapitány a pillatragasztóval jól összebarátkozott, éa a fél tubussal kinyomta az ujjamra...

Alkoholos filc lett a barátunk! :)
Így már ő is dekorálhatott. Kitaláljátok melyiket rajzolta Ő? :)

És akkor a legfrissebb fotók:

20151009_205840
20151009_205916
20151009_210110

Az első képen túszt ejtett Kapitány..
A másodikon hadrendbe állította őket. :)
A harmadik képet pedig együtt komponáltuk. :)

Jó időtöltés volt, és nem utolsó sorban egy háromévessel is kivitelezhető!

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.

Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



Képek: saját 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.