2015. október 20., kedd

SaveKidsLives - Menstük meg a gyermekek életét!

 


savekidslives

Kicsi vagyok.. Azért a "Senki"-nél egy kicsit több..., mert megadatott, hogy írhassak... 
... mert figyelek másokra...
... mert figyelnek rám mások...

Figyeljetek ti is erre (fel):
Save Kids Lives - A film by Luc Besson


Nem kerül sokba...., csak egy életbe...

Figyelj a gyermekekre, ha

  • autót vezetsz

  • autóban utas vagy

  • gyalogos vagy
save-kids-ives-michelle-zoleka-kids

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.

Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



(Fotók:  Youtube)


 



 

2 megjegyzés:

  1. cseresznyevirágkedd, 20 október, 2015

    :'( :'( :'(

    VálaszTörlés
  2. Kedves Cseresznyevirág!
    Valóban elkeserítő adat.. a film nyomasztó, a vége pedig.. sírtam, nagyon sírtam.. szinte el sem hittem, amit láttam.. :(
    Köszönöm ittjártad.

    VálaszTörlés

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.