2016. január 19., kedd

Dorothy Blog Award díjat nyertem - köszönöm

drothy-blog-award-díj-pinkanyu

Dorothy Blog Award díjat nyertem. Kettőt is.. Köszönöm szépen Eszternek az Astrid - én is a Vénuszról jöttem blog írójának, és Virágnak a Meddő vagyok - anya leszek blog szerzőjének.

Nagyon szépen köszönöm nektek lányok. Igazán megtisztelő ez rám nézve. Valójában kicsit megkésve adom tovább, mert oly jól esett dédelgetnem egy kicsit. 

A díjról:
A “Die Verfluchten” c. blog szerzője, Dorothy Chanté hirdette meg a “Kampány az olvasókért” c. díjat, azzal a céllal, hogy a bloggerek ne csak írjanak, hanem olvassák is egymást. A megismerés csodálatos érzés.


A Díj szabályai:
– Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad.
– Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad.
– Írj 12 dolgot annak a blogjáról, akitől a díjat kaptad (nem írhatod azt, amit ő írt a sajátjáról).
– Írj 12 dolgot a saját blogodról.
– Válaszolj a 12 kérdésre.
– Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatban.
– Kommentelj annak a blogján legalább 1 fejezethez (vagy akármihez), akitől kaptad, ugyanis mindenkinek jól esik a visszajelzés, ez lehet kritika, véleményezés, vagy az esetleges tetszésed kifejezése. A lényeg, hogy építő legyen!
– Cseréljetek linkeket is! Rakd ki azt, akitől kaptad, és írj neki, hogy ő is rakjon ki téged.
– Küld tovább legalább 12 embernek a díjat!

Kezdeném Astrid kérdéseinek megválaszolásával, és blogjával:

Mi az első benyomásod a blogomról?
Nagyon szép letisztult. Harmónia árad belőle.

Melyik bejegyzés tetszett a legjobban?
Mindegyik írásod nagyon mélyen szántó. Szeretem őket. Mégis a "Húzz magadhoz, kérlek!" írásod nagyon szépnek tartom, sokaknak ajánlanám, lehet kevesebb kapcsolat menne tönkre.

Szerinted miről szól a blogom?
Az életérzésekről, a szerelemről. Nagyon áthatja az érzelem minden írásod. Értelem és érzelem, mondhatni.

Kinek szól?
Leginkább a nőknek. Úgy érzem őket szólítod meg.

Hogyan oldjátok meg, hogy „válságos” időszakban is legyen posztotok a blogon?
Sehogy. Talán egyszer kétszer időzítettem, de azt sem azért, mert válság lett volna, hanem azért, mert épp sokat írtam egyszerre.

Mi a véleményed a bejegyzések címeinek, képeinek tartalommal való összhangjáról?
Imádom a képeidet.  Harmóniában van minden mindennel. Szeretek Hozzád jönni.

Hogy tetszik a blogom facebook oldala?
Tökéletesen tükrözi a blogod. Ugyanaz a világ. Letisztult, "Eszteres".

Ha egy dolgot mondhatnál, amin fejlesztenem kellene, mi lenne az?
Nem biztos, hogy másnak hiányzik, az hogy éppen hányan olvassák a blogod. Én nagyon érdekesnek találom az én blogomon ezt a lehetőséget, mert van olyan része is, ahol látod a világ mely részéről olvasnak.

Hány éves a pilóta?
Ha arra gondolsz hány évesnek gondollak.. 23-28 közé tennélek, lehet tévedek, de fiatalos a hangvételed, viszont a gondolataid érettebb nőt mutatnak.

Milyen érzelmi töltete van a blogomnak számodra?
Tarthatnál kapcsolati tréningeket. Szeretlek olvasni, mert mindig adsz valamit, mindig olyan érzést ami eltölt.

Mit javasolnál még a menü sorba új pontként?
Én olyan béna vagyok.. nem tudok erre mit mondani. Igazából én mindent megtalálok nálad amit keresek, nem tudom mit kéne még keresnem. :D

Miről szereted olvasni a blogokat? (Pl.: PC, okos telefon stb.)
Asztali gép, és hatalmas betűkkel, mert kissé vaksi vagyok. :)

Astrid blogjáról 12 dolog:

1.) Szeretem és kész.
2.) Letisztult.
3.) Mérhetetlenül nőies.
4.) Kicsit rövidek a bejegyzések, talán azért , mert olvasnálak még.
5.) Sajnos ritkán írsz. Talán azért is veszem ezt észre, mert szeretek tőled olvasni.
6.) A "Rólam" menüben én egy másik képet tennék helyedben. S hogy miért?, mert az oldalad színvilágát nagyon üti. Nem mondom, hogy nem jó kép, sőt!, de én valami lágyabb fotót képzelnék oda.
7.) Olvastam, hogy nehezen választasz címet az írásaidnak. Ez olvasó szemmel nem érződik. Ne agyalj ezen. 
8.) Többször emelhetnél ki vastagon szedve a szövegből. Szerintem odavonzaná a tekintetet.
9.) Talán túlzottan tagolsz. Nem tennék mindent egy-egy külön "bekezdésbe", ezt nem mondom hibának, csak megtöri az olvasás lendületét. legalábbis nálam.
10.) Írj többet és többször! :) Köszi! :)
11.) Az írásaid alapján egy magabiztos nő vonalazódik ki a háttérben, nagyon meglepett a díjjal kapcsolatos bejegyzésed. Tele vagy kétellyel. Sosem gondoltam volna, nem olvasom ki ezt a bejegyzéseidből.
12.) Az előző ponthoz kapcsolódik. Szerintem a saját nagyon is személyes gondolataidat is megoszthatnád az olvasókkal. Úgy vélem sokan jobban szeretnének megismerni Téged (pl én.) Szívesen olvasnék olyant Tőled, amiben Te vagy a "főszereplő" Ne félj, megmutatni magad. :)

És most jöjjön Virág kérdéseinek a megválaszolása, valamint az Ő blogja:

Melyik 5-10 cikket olvastad el most tőlem?
Mindegyik írásod szinte olvasom. (szerintem ezt te tudod..)

Melyik cikk volt a kedvenced?
Karácsonyi üzenetek Nektek a bloggerektől (tudom, ezt inkább tolmácsoltad, de számomra ez a jellemed, önzetlen, kedves.)

Melyik téma a kedvenced?
Az ahogyan a jövendőibeli életed elképzeled, s mindent úgy mutatod be, hogy a jelenedről írsz. (Gyerek, gyermek)

Szerinted átlátható a menüm? Könnyen megtalálható az a tartalom, amire szükséged van éppen?
Igen. Én is ilyen szép menüt szeretnék egyszer. :)


Játsszunk kicsit! Hogy képzelsz el a blogom alapján? Írj egy rövid leírást, szerinted hogy nézek nézek ki!
Barna hajad van (világos barna) úgy 162 cm magas lehetsz, kerekebb az arcod, mosolyog a szemed, ami mindemellett mély lélekről tanúskodik. Nem tartalak felületesnek, inkább aprólékos szöszmötölős vagy. Közepes testalkatattal, az átlagosnál kerekebb kissé magasabb homlokkal. Finom kezekkel, viszonylag vékony ujjakkal, ovális alakú körmökkel. Az alsó ajkad teltebb a felsőnél, míg a felső ajkad, kissé szögletesebb - makacs vagy, de megbocsátó típus.
Mindig jó tanuló voltál. Nehezen barátkozol, szeretsz egy fátyol mögött megbújni, ha megbarátkozol valakivel odaadó és hű barát vagy. Rengeteg csiszolni és javítani valót fedezel fel magadon, magadban. Ezeket igyekszel korrigálni. Számodra fontos a harmónia, a nyugalom. Szereted te diktálni a szabályokat, de lágy kedvességedből adódóan, mindig engedsz. Nos, röviden ennyit. :) (és nem a horoszkópod másoltam be.)

Bár rengeteg tervem van, miről írjak, de szerinted miről kéne még?
Hogyan készülsz az anyaságra. (mert anya leszel, én tudom, mert anya vagy már)

Részt veszel blogger együttműködésekben? Melyiket találod hasznosnak?
Nem. Vendégblogger vagyok a Coffeepause.hu oldalon, s ezt annyiból tartom hasznosnak, hogy több emberhez eljuthat a mondandóm, és több kedves emberrel ismerkedhettem meg.

Mi inspirál?
A gyerekem, a férjem és a gyermeki múltam. Az emberek lelki világa.

Milyen betűtípust használsz?
Hűű, ez jó kérdés. Gőzöm sincsen, talán az alap, de azt szeretem döntve használni. :)

Írj három blogot ami vizuálisan nagyon tetszik!
- astrid.cafeblog.hu (annyira szép és letisztult)
- demetria.cafeblog.hu (gyönyörű)
- golyahozza.cafeblog.hu (játékosan színes)

Te fotózol vagy keresed a képeket? Ha internetről vannak, hol keresed őket?
Attól függ, sok saját fotóm van fent, vagy éppen a pixabay-ról keresgélek.

Melyik a kedvenced a saját posztjaid közül?
Három kedvencem van:
- Amiből kiderül miben hasonlítok édesapámra
- A gazdagságról, az én gazdagságom
- Egymásra hangolva... Boldog szülinapot kisfiam!


Virág blogjáról 12 dolog:

1.) Nagyon szeretlek olvasni, alig tudom tartani a tempót a megjelenéseiddel.
2.) A blogod felépítése nagyon szép, bár én téged ennél színesebbnek képzellek el, talán hozzád túl fehér, túl világos.
3.) Választékos fogalmazásod nagyon szeretem. Imádom pl, ahogy írod: "avval"
4.) Az egész blogod egy témakör, egy alap probléma nemcsak Magyarországon. Mindezek mellett tág látókörrel írod a bejegyzéseid.
5.) A közösség, amit létrehoztál tiszteletreméltó.
6.) Tetszik a kép választásod. Nagyon jól eltalálod őket.
7.) Barátságos hangvételed bizalmat ébreszt az olvasóban.
8.) Talán az olvasók szeretnének látni, mert bár "jó játék", hogy milyen is lehetsz valójában, de én biztos megmutatom magam, csak találjam meg a menükezelésben.. :D
9.) Néha kicsit hosszú egy-egy bejegyzésed, de szóhasználatod könnyedségével ezt finoman hidalod át.
10.) Több emlék jó volna a bejegyzésekbe csempészve. ;)
11.) átlátható a blogod menürendszere, jól megválasztottad a menü neveket.
12.) Önmagadból cseppenthetnél egy kicsit többet. ;)

És most 12 dolog az én blogomról

1. Néha túl humorosnak érzem magam.. pedig igyekszem nem dinnye lenni.
2. Hajlamos vagyok a visszahúzódásra, és inkább nem írok. Persze ezt mindig legyőzöm, mert grafomániában szenvedek (anyukám szerint).
3. Az önbecsülésemet próbálom növelni az írással.
4. Szeretek adni, viszont félek a fogadtatástól.
5. Nagyon kevés időm van írni, mivel álmatlanságban szenvedek, így éjjel írok, amikor nyugi van körülöttem
6. Anyaként sokszor elbizonytalanodtam, hogy jól csinálom e. (mint az élet sok területén is) 7. Ezért is indítottam a blogom.
8. Szeretnék rajzaimból, és verseimből valamint meséimből is feltenni. Egyelőre ez még csak álom.
9. Nehezen írok, mert diszlexiás vagyok (és ízületi fájdalmak gyötörnek), és csak reménykedem benne, hogy ez nem jön le az olvasóknak, ezt a témát is szeretném bővebben kifejteni bejegyzések formájában.
10. Szeretnék tanulni tanulni, hogy egyre jobb és átláthatóbb legyen a blogom.
11. Minél több emberhez szeretnék eljutni, s egyszer, csak az írásnak szentelni az életem.
12. Próbálok önbizalmat adni, mosolyt az olvasóknak. Mert más anya is szenveleg a gyerekkel, és nehézkes az élet máshol is. A mosoly a nevetés viszont felbecsülhetetlenül élhetőbbé teszi az életet.

És íme az én PinkAnyu 12 kérdése:

1.) Mely cikket olvastad tőlem utoljára?
2.) Melyik a kedvenc írásom a blogomon?
3.) Te hol "hirdeted" magad, hogy több emberhez eljusson a mondandód?
4.) Mennyire tetszik egy 10-es skálán a blogom? Mind témában, mind a kis rózsaszín világával?
5.) Mit változtatnál meg a blogom külsején?
6.) Nem tartod e túl személyesnek a bejegyzéseim?
7.) Mi az a téma, amiről szívesen olvasnál az én véleményezésemben? Miről írjak többet?
8.) Ki a kedvenc "szereplőd" a blogomból?
9.) Mennyire tetszik a Facebook oldalam?
10.) Szerinted kikhez szól a blogom?
11.) Az írásaim alapján, milyen anyának és milyen gyereknek képzelsz el engem?
12.) Ha volna egy blogger találkozó, felismernél engem?

Jelöltjeim:
https://irastollelekig.cafeblog.hu/
https://erreiszunk.cafeblog.hu/
https://demetria.cafeblog.hu/
http://citygreen.hu/
https://balkonada.cafeblog.hu/
https://anyafuzzvelemgyongyot.cafeblog.hu/
https://vegtelenulno.cafeblog.hu/
http://beulos.reblog.hu/
https://cinnamon4x.cafeblog.hu/
https://katarzis.cafeblog.hu/
https://girlpower.cafeblog.hu/
http://pasteltassels.blogspot.hu/


 Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.

Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK




6 megjegyzés:

  1. Köszönöm a díjat! A válaszokat a Beülősön olvashatod is. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm én is! Igyekszem mihamarabb megválaszolni. <3

    VálaszTörlés
  3. Már olvastam is! :) köszönöm a szép szavakat Viv! :)

    VálaszTörlés
  4. Én köszönöm, hogy olvasója lehetek a Girl Power blognak! :)
    Várom nagyon. :)
    <3

    VálaszTörlés
  5. Szia. Köszönöm a díjat. Valószínű nem fogom megírni és továbbadni, de a gesztus jól esett. :)

    VálaszTörlés
  6. A lényeg a blogod, s ahogyan azt vezeted. :)
    Köszönöm, hogy elfogadod a Díjat tőlem.

    VálaszTörlés

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.