2016. január 15., péntek

Edzésterv: fogyókúra tippek PinkAnyutól


Igazából szeretnék is, meg nem is fogyni. Úgy vagyok vele, mint a magyar nők általában, fogynék, de tennem kell érte? Uncsi!



Pedig kell tennem valamit.

Humoros felfogásomban ez így néz ki:

1. lépés:
Felhívom anyukámat, anyu kinyom. Fél lábra állok, és várok, hogy visszahívjon. Két nap után cserélem a lábam. :)
Ez a gyakorlat comb, vádli és derék erősítés mellett edzi a türelmem is.


2. lépés:
Egyesével hajolgatok le a gyerek játékaiért. Ez nálam bevált módszer. 
Derék, poci és idegerősítő gyakorlat,  úgy jó 15 percig végezve. Néha nekifutás nélkül ugrok át egy két játékot.. :)



3. lépés:
A Tánc. Táncolok a lakásban, rádióra, általam választott zenére. Ötvözöm aerobik mozdulatokkal is. És mindvégig mosolygok.
Ez a gyakorlatsorozat megmozgatja a testem minden porcikáját. És még jó kedvre is derít. :) Nem utolsó sorban, a gyermekem humorérzékét is fejleszti, mert baromi jókat nevet rajtam. :D 



4. lépés:
Súlyemelés: Kisfiam, PukiKapitány emelgetése két kézzel a fejem fölé.
Ez egy kicsit már húzós, mert a gyerek 18 kiló, és mivel 104 cm egyre nehezebb úgy felemelnem, hogy ne érjen le a lába.. tehát, ezt valamivel majd ki kell váltanom. :)



5. lépés: 
Hasizom erősítés. Nagyon fontos az úszógumi csökkentése. Én ezt is megoldottam.
Köhögés. Immár két hete úgy köhögök (fuldoklok), hogy hasizomlázam van. :)



6. lépés:
Csökkentem a zabálhatnék - vágyam.. :D


És a végén, elégedett boldogsággal mosolyogsz  a tükörképedre. :)



Sok sikert, annál több nevetést!


Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.


Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



Gif forrása: giphy.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.