2016. február 28., vasárnap

Hisztikezelés - hisztivel


Elmesélem mit tettem, no nem tavaly nyáron, hanem tegnap este.


Ma Ilona a gyöngyök nagyasszonya nem beszélget velem a Facebook -on (milyen jó a ráérő anyáknak..), akkor e történetet feledésbe merül.
Most viszont, hála Ilonának és nekem, elmesélem:

Tegnap valami csodás idő volt. Mérges is voltam, hogy "imádott" anyóshoz mentünk vendégségbe, és nem a gyerekkel lehettem a kertben focizni (mint ahogyan apák szoktak), vagy virághagymákat ültetni, vagy bármi mást csinálni, mint anyóshoz menni.. Most még az átlagosnál is kevesebb kedvem volt, mind elmenni, mind kimozdulni a házból hozzá...

A gyereket is megviselte a kedves mama, ugyanis estére olyant hisztizett, amit hiába beszéltem meg vele.. nem tudtam meggyőzni róla, hogy higgadjon le. (ez már a második nap hogy ilyent csinál.) Üvöltött, csapkodta a játékokat. Az én szavaimat használta "Világos?!" meg ilyenek.. nem hittem a szememnek, mit művel. és nem először. :( 

Ezért bementem a szobájába, és nem szóltam hozzá a gyerekhez, mintha ő jelen sem lett volna. Apa csak nézett, hogy már megint mi van!?
Lehet ez nem a legjobb eszköz, de feltűnt utódomnak, hogy hiába nyomja az Oscar estet, mert nincs közönség rá. :D
Kisvártatva utánam jött, és figyelt egy darabig. Én a játékait rakosgattam. Odajött.
- Micinász anuszika? - kérdezte
- Szomorú vagyok. Épp szomorkodom, mert bután viselkedtél. - az én Oscar alakításom is megért volna egy misét. Persze, bántott a dolog, de egy kicsit ilyenkor megjátszom magam, hogy hihetőbb legyen. Még könnyekre is képes volnék, de azért odáig még nem jutottunk el. (Hála a középsulis színjátszó szakkörnek)
- Ne haragudó, anuszika. - kérlelt PukiKapitány. Milyen édes, bűntudta van, látta rajtam a szomorúságot, és így reagált. Még sincs hiába a sok beszélgetés, és iránymutatás ennek az ártatlan és érzékeny gyereknek. Nagy sokára kinyögtem:
- Megpróbálok nem haragudni rád.

Feledésbe is merült az eset. Látszólag. Annyit nem árt tudni rólam, nem felejtek, és szeretek megleckéztetni, főként, ha azzal esetleg segítek. Rajta és magamon is nem utolsó sorban. :)

Fürdés, vacsi közös játék hármasban. Apa, Pukis és én (kivételes este). Minden nyugodt, folyik a játék, Néha nem ad oda ezt- azt, ezt be is tudnám, de nem most, kitört a vulkán. Belőlem.
- Neeeem, akarom!!! Kell!! Világos!!!?? - üvöltöttem torkom szakadtából, apa berosált, Pukis meglepődött, én pedig ott legbelül szégyelltem magam, de Isten igazából.
- Anuszika, deje, nyugi, neked adom. - válaszolta hirtelen a gyerek.
- Mááár nem kell! Azért se!! - hátat fordítottam és a földhöz vágtam egy - két játékot (biztos, ami biztos). Ezt, ha látja valami pszichológus, tuti kényszergyógykezelésre utal. :) Apa az állát szedegette a földről, Pukis kétségbe esett. Majdnem sírt. (annyira sajnáltam őket)  Odajött hozzám PukiKapitány.
- NEEEEM!!! Világos???!!! - üvöltöttem és repült még egy játék. Apára futtában kacsintottam, hogy szedje már össze magát, és nehogy a végén még neveletlen felesége nevelésébe kezdjen. Leesett neki a tantusz egyből. Pukis kétségbeesett. Próbált csitítani. Aztán adott egy puszit, kissé óvatosan megölelt, megsimogatta a karom. "Megnyugodtam".
Fél perc eltelt mosolyogva aztán mondtam neki:
- Ugye milyen csúnyán viselkedtem? - lesütötte az arcát, majd ezt mondta:
- Pukis többé nem anuszika! Nem cinálok ilyent. - és újra megölelt.

Oké aláírom, minden csoda három napig tart.. de ma nem volt kitörése, és hisztije, mintz az előző napokon.
Nem vagyok büszke arra, amit tettem, de meg kellett mutatnom neki, milyen rossz. mennyire nem szép dolog, amit csinált. Azt hiszem, megértette.

És nézzétek csak, nem én vagyok az első a világtörténelemben:




Ha te is hasonló cipőben jársz, szerintem, egy próbát megér. Oké nem a boltban, bár miért is ne! :) 


Remélem tudtam segíteni a bejegyzésemmel. :)

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.

Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



 Képek, videók: Pixabay, youtube


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.