2016. március 15., kedd

Lustanap - néha kell, és kész!

Néha kell egy kis lustaság.. Amikor eldöntöd, hogy nem csinálsz semmit, mert hulla vagy amúgy is.

Szóval én is eldöntöttem fél tíz volt már és az ágyban feküdtem, férjem hozta a kávét, mert nekem ilyen jó dolgom van ám. :)

Elterveztem, van ebéd tegnapról, van minden, nem kell semmit sem csinálnom. Csak lógatom a lábam, élvezem a napsütést..

Valahogy így:

lusta-nap-pinkanyu-cafeblog

PinkAnyu tervez, Isten végez. 

A gyerek felvisít, hogy hangya az ágyban- úgy látszik ezek az utálatos hangyák is élvezik a napsütést, és a házunkat- több se kellett porszívó elő, ágy elhúz..
Deszantos ugrással menekítettem PukiKapitányt az ágyból, a betolakodó egy darab hangya elől.
Mit tudhatom én mennyire vérszomjas típusú az a  hangya? ha megeszi a gyerekem? (Oké igazából egy darab hangya volt, ami szerintem az ablakon jött be, mert picinyem kekszet majszolt, és a zoknin utazott fel szerencsétlen jószág utódom ágyába)


Aztán elkaptam apát is ! No, ne valami erotikusra gondolj, neeem, igazából ágyhúzásra. Vele könnyebb.
Oké, volt ott lepedő gyűrés, meg minden ilyesmi, de semmi komolyabb.. :D

Aztán, ha más úgyis lehúztuk az ágyneműt, bedobtam egy mosásra.

Ha már úgyis, a kezemben a porszívó, gyorsan kiporszívóztam a házat.

Csörren a telefon, szökkenek az emeletről, kapom fel és.. -  no ez így egy kissé barokkos túlzás csörög a telefon legalább három perce és ezerrel rohanok az emeletről, majd lihegve szólok bele.. És! A kedves barátnő, Icuka az, épp itt jár anyukájánál és átugrana hozzám.

Az ölelgetés pont jól jön, ha más nem, majd bevonszol valahová.. - volt az első gondolatom, de aztán feleszméltem, basszus két napja kertészkedek, és semmi nasi, semmi fincsi amivel meglephetném.. Ez annyira jellemző rám, ezerrel pörgök mindennap, és amikor kéne virítani..

No, nem olyan ám az Icuka, hogy vérig sértődjön, azért, mert nem házi Szamos sütivel várom.. De akkor is, én ilyen maximalista barom vagyok.. és szenvedek. Sebíj, majd úgyis megyünk Pukissal meglátogatni, bepótlom. Bár ahogyan ismerem magam, akkor is épp fül- és faroklógatásban leszek, szokott módon hullává amortizálva magam..

Aztán szomszéd anyuka is hozott nekem egy tejes ládányi virághagymát. Örök hálám érte, ugyanis imádom a virágokat.
És ha már pont a kertben voltam, hát elültettem őket...

Ennyit a Lustanapról, amit elterveztem.

luatanap-pinkanyau-cafeblog

 Szóval henyélős lustulós napomon:

- Ház kiporszívózva.
- Ágy lehúzva
- Huzat kimosva
- Virághagymák rendben

:)

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.

Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



 Képek: Pixabay

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.