2016. március 25., péntek

Töltött tojás, csibének álcázva - pofonegyszerű


Ezt még én is el tudom készíteni! És ez sem egy ujjelvágós recept..

Ha szeretnél villantani a húsvéti asztalnál, de nem vagy egy Jamie Oliver, akkor tedd azt amit én. Tölts tojást csirkével! :)
Ma is Nyuszultunk.

Jönnek a szüleim vendégségbe, és szeretném őket elkápráztatni. Igen a sztárok a Szerelős Papa és a Szerelős Mama! :)
Oké, oké szeretnek engem nagyon és elkápráznak egy fogkrém reklámos mosolyomtól is, ahogyan megpuszilom PukiKapitányt.. de én most valami többre vágyom, egy amolyan:
"Ezt te csináltad, Loncika? kérdésre a "Dejópofa!" felkiáltás után. :) És akkor csípőből hozzátehessem "Én és Pukis!"
No akkor félre az álmodozással és íme az én csibés tojásom:

Pofonegyszerű Töltött tojás, a gyereknek is jó móka:


Hozzávalók :
5 db tojás
1 evőkanál mustár
1 evőkanál majonéz (ez akár ki is hagyható, de így fincsibb)
ahány tojás annyi mokkáskanálnyi vaj (vagy margarin)
10 szem egész fekete bors
egy karika sárgarépa
só bors ízlés szerint

A díszítéshez: paprikakrém (piros arany) Majonézes torma, és szárított petrezselyem

Elkészítés:
A tojást keményre főzöm (én sonkalében főztem), amint megfőtt azonnal hideg vízzel kezdem hűteni, és amikor kéz meleg megpucolom. (így szépen jön le a tojáshéj), levágok egy picit a tojás aljából, hogy ülhessenek azok a csibék.
Levágom a tetejét, majd óvatosan kinyomom a tojássárgát, egy keverőtálba teszem villával összetöröm hozzáadom a majonézt, a mustárt, a margarint és só bors kerül bele ízlés szerint. Majd a keverőtálat a Kisfiamra bízom, aki profin keveri ki a nokedlit is.
Az üres tojás fehérjéket egy tányérra rakom.
Amikor kész a krém egy nejlon zacsiba töltöm, a zacsi csücsit levágom, és visszatöltöm a tojásba, egy kissé púpozottan. A kalapokat visszahelyezem a tojásokra, kettő egész fekete bors lesz a szeme egy cikkely sárgarépa a csőre. A maradék krémmel díszítem a tányért, és szabadon engedem a fantáziát, majd absztrakt mintákat nyomizok a paprikakrémmel és a majonézes tormával. Ízlés szerint megszórom szárított petrezselyemmel.

A hűtőben várja a holnapi ovációt!

Az egész elkészítése nem tartott tovább 20 percnél. :)


Jó szórakozást, boldog Nyuszulást és sok locsolót kívánok mindenkinek!

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.

Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



 Képek: saját

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.