2016. április 7., csütörtök

Régiségvásár Miskolcon - vendégírás

Egy kedves barátnőm, Enikő, ismét szülővárosában, Miskolcon járt. Fogadjátok szeretettel beszámolóját a Régiségvásárról.

Kelemen Enikő írása:

Miskolcinak vallom magam. Ott születtem, ott neveltem fel a gyermekeimet és az életemből 40 évet ott éltem.

Nagyon boldog vagyok mindig, ha hazalátogathatok, mert jól feltöltődöm pozitív energiákkal. :)
Az elmúlt hétvégén újra felkerekedtem és uzsgyi célba vettem Miskolcot. Tervezgettem, hogy mivel töltsem el az időmet, amikor eszembe villant, hogy 'hoppácska', hiszen ez lesz a hónap első vasárnapja, amikor a régiségvásárt tartják.

Emlékszem, amikor az első próbálkozások voltak -úgy jó 10 évvel ezelőtt- akkor a vásár még a Városháztér melletti parkolóban volt. Ám most vasárnap amikor kimentem megnézni a vásárt, bizony-bizony leesett az állam, mert olyan vásári sokadalmat láttam, hogy ámultam és bámultam. 

Miskolc főutcáján végtelen-végig hömpölygött a tömeg.

Nem hiszed el, hogy mi mindent lehet ott kapni, kezdhetném sorolni, de inkább azon gondolkodom, hogy mi nem volt... nos, nem sok minden jut eszembe. ;)

Egy igazi időutazás az egész. Kiegészítve, kézműves termékeket árusító standokkal. Persze, ha valaki megéhezik és megszomjazik az sem csalódik. Rengeteg többgenerációs családot és külföldit láttam.

Igazán jól szórakoztam, egész egyszerűen ez egy remek program minden generáció részére.



...és ami a legjobban tetszett, egy fogalmam sincs hány éves fogászati fúró, amit olyan lábbal hajtós pedállal lehetett működtetni, mint a régi varrógépeket.. Sajnos, erről nem hoztam fotót, mert annyian rácsodálkoztunk, hogy nemes egyszerűséggel, nem tudtam jó szögből képet készíteni. :)


Köszönöm szépen neked ismét a szuper írást Enikő! ♥♥♥

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.

Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



 Képek: Pixabay


Képek forrása: Kelemen Enikő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.