2020. november 24., kedd

Pofonegyszerű adventi naptár


Tavaly nem voltam sikeres az adventi naptár terén.. De idén! Gyere, és megmutatom mit és hogyan készítettem! Pofonegyszerű és fillérekből kivitelezhető.


Nos, a tavalyi adventi naptáram.. hát.. őőő.. igen.. 
Idén viszont még tüdőgyulladás mellett is meg tudtam alkotni azt az egyszerű adventi naptárat amit megálmodtam.

Hozzávalók (mint egy jó ételreceptnél..):
- 3 db nagyobb gyufásdoboz (60 Ft / darab)
- 21 db normál gyufásdoboz (20 Ft / darab)
- cellux
- kétfelű ragasztó (megteszi bármilyen kenős ragasztó is)
- zöld színes papír, de egy szép csomagoló papír is alkalmas.
- néhány csillag alakú matrica, vagy bármilyen ami cuki édes karácsonyos. (akár zselétoll is szuper)
... és persze a "tölteléknek" való.


1. Összeállítottam a karácsonyfát, és elkezdtem összeragasztani a dobozokat


2. Aztán a különböző "szinteket, emeleteket" is összeragasztottam:



3. Majd amikor elkészült a fenyő alak, kétfelű ragasztót simítottam fel oda, ahol be szerettem volna vonni színes papírral (én egy vonalzó segítségével simítottam nagyon precízen): 



4. Aztán jöhetett a színes papír, majd néhány Apa által beszerzett matrica (nagyon ügyesen válogatott Férjecském) , gondoltam ne vesszen kárba az a rész sem ahonnét felragasztottam az ívről a csillagokat, így szépen a matricaíven a csillag hűlt helyén minden csúcsát képzeletben összekötve kör alakúra igyekeztem vágni a motívumot. Íme:





5. És a töltelék: mindenki azt tesz bele amit szeretne. Én Olvadós rágót, csokit, gumicukrot, kisautót, katonát és egyéb figurákat tettem bele.

A fogait nem féltem, ugyanis mióta állni tud (a mosdónál) egyedül mossa a fogait és nagyon alaposan. 
Az elhízástól sem féltem őt, hiszen "Sovány ez a gyerek!" :) 



Szerintem egészen pofás lett. Szerinted?

adventi_kalandarium_pinkanyu

 A házi adventi kalendárium előnyei:

- azt teszel bele amit szeretnél, biztos minőségi finomság kerül bele. 
- ha allergiás, vagy cukorbeteg a kicsikéd, lehetőséged van diabetikus finomsággal tölteni
- ha ellenzed az édességet, akkor pici játékot, vagy egy 24 darabos puzzle darabkáit (minden napra 1-1 db)
- elmondhatod az "ŐsAnyáknak": én is csináltam vazze.. :D


Hátránya:
- letört a körmöm. Pedig olyan szép volt már... :) 

(Azért egy titkot elárulok: Apa nem nagyon bízott bennem, mert vett egy gyári csokis adventi kalendáriumot.. nem baj, majd megeszem én!)


 


Mutasd meg te is az adventi kalendáriumot amit készítettél a PinkAnyu Facebook oldalon (facebook.com/pinkanyucafeblog. ), tölts fel képet. Kíváncsian, és szeretettel várom. 

Puszi: PinkAnyu

 

Ha tetszett a bejegyzés oszd meg másokkal is.


Gyere és kövesd blogom friss, naprakész Facebook oldalát. Csatlakozz te is a PinkAnyu közösséghez, ha egy pici pinket is érzel magadban:facebook.com/pinkanyucafeblog.


 


Kép forrása: PinkAnyu (saját)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.