2020. november 24., kedd

Boltban vett adventi naptár? Soha többé! Mutatom az igazit!

 

Ezt az adventi kalendáriumot bárki el tudja készíteni, gyors, egyszerű, és egyedire szabható. Mi kell még a gyermek boldogságához?

Idén ismét úgy futottam neki a kalendárium gyártásnak, hogy újra feltettem a kérdésem: "Kell nekem a bolti tucat-kacat valamelyike? NEM!"

Akkor mit tehetek, hogy a kisfiam, ne unott arccal nyitogassa a bolti kalendáriumot, s a benne lévő ízetlen, ám vegyszerben gazdag csoki-gnómot szomorúan rakja félre? Hazánkban minden ötödik gyereknek ilyen kalendárium jut, én (idén is) valami mást szeretnék!
Valami bensőségeset, valami igazit, gondoskodót, hiszen az odafigyelésről szól az advent, a december. Nem igaz?

Keresgéltem az interneten képeket, inspirációkat - neked ezt az időt most megspórolom, íme az én ötletem:

Izgalmasan néz ki, ugye?

Hozzávalók:
- 24 db színes papír a tasaknak (ha nincs színes papírod, rajzolhatsz mintákat egyszerű fehér papírra is)
- gemkapocs (széthajtva szuper akasztó)
- cellux és lyukasztó
- számok megrajzolásához filc, vagy matrica (én az utóbbit használtam most)

A tasak elkészítése lépésről lépésre:


Ezt bárki el tudja készíteni.

Nem időigényes, nem bonyolult. És ami a lényeg: elronthatatlan!

Igen ám, de mi kerüljön a tasakokba?

Nálunk mostanság a GRU és a Playmobil a menők. Az első kedvenceket matricával oldottam meg, minden kicsi tasakba egy matrica is került (egy ívet 2-300 Ft-ért vásárolhatsz).

A Playmobil már kissé húzósabb volt. Leleményes anyukaként a online piactéren licitáltam, új de sérült csomagolással rendelkező, vagy csomagolás nélküli figurákra, állatokra. A 24 nap ajándéka nagyjából 2000 Ft-ból meg is volt. (bolti áron jó, ha 4 db figurára futotta volna ebből az összegből)

Maradandó, játékot ígérő kalendárium lett, igazán büszke vagyok magamra.

Íme a kész adventi kalendárium:


Minden levett tasak helyébe egy gömböt akaszt majd a kisfiam, hogy még élvezetesebb legyen a várakozás, a bontogatás.


Ne szomorodj el, ha már nem tudsz beszerezni 24 db apróságot, majd jövőre, íme minőségi édességgel, aprósággal két ötlet, ami gyorsan megvalósítható:


 

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést!
Várom Facebook oldalamon a Te kalendáriumod is! 


Puszi: PinkAnyu

 

Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PinkAnyu Facebook

A Facebook legpozitívabb csoportja: LEGYÉL POZITÍV!

 

 

(Kép forrása: nyitókép/pixabay.com a bejegyzésben szereplő fotók/saját)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.