2020. november 24., kedd

Így készítsd el az idei adventi kalendáriumot

 

Nincs lehetetlen küldetés, ezt te is el tudod készíteni akár fél óra alatt!

Minden évben én készítem el az adventi kalendáriumot. Egy ismerősöm megjegyezte, amilyen "elvetemült" vagyok, ha három gyerekem volna, akkor is én készíteném sk. Most mit  mondjak? Igaza van.. 
Fontos számomra, hogy ne valami bolti csokinak látszó édességgel tömje magát, sajnos nagyon sok rossz minőségű kalendárium található a boltokban. Persze, az örömszerzés a lényeg.
Azon túl, hogy szeretettel készítem, hatalmas örömöt és meglepetést okozok a kisfiamnak.

Amire szükséged lesz:

- 24 db guriga (lehet WC papír guriga, vagy papírtörlőkendő guriga is alkalmas, ez utóbbi 3 WC papírgurigának felel meg- én ezt használtam)
- Krepp papír
- Cellux
- Olló
- Tűzőgép
- Filctoll vagy ragasztható számok
- 24 db gemkapocs/ ha nincs fonal is megfelelő
- Szalag (ez lehet vastagabb fonál is)
- Lyukasztó, ha nincs sem baj.(én egy-két felesleges lyukat is random elszórtam, persze nem volt szándékos) 
- Valami alapnak való, lehet faág, vagy bambusz, én törlőkendő gurigát használtam, és vontam be krepp papírral.

És persze, amit beleteszel. Lehet ez lego (én idén egy csomag legót vettem, és azt szortíroztam szét 24 felé)
Ha olyanok a kis meglepetések, guriga sem kell hozzá, azonnal be lehet csomagolni szaloncukor formára. (én kettőt is így csomagoltam)


Ez a folyamat nagyon gyorsan kész van, nekem nagyjából 15 percig tartott.




Ha kész vagy a kis csomagokkal, készülhet az alap.
Nem kell megijedni, roppant egyszerű elkészíteni. (kb 5-10 perc)
Kilapítottam a gurigákat, majd félbehajtottam hosszában, tűzőgéppel rögzítettem.
Ezeket bevontam krepp papírral, majd itt is tűzőgépes rögzítés következett.


Amikor ezzel végeztem összeállítottam az alapot, (fonalat használtam az összekötözésre lsd: a cikk alján lévő kép) ami most karácsonyfa lett.

(na jó, karácsonyfának látszó izé) A gemkapcsokat széthajtva, a "szaloncukrok" egyik végén átszúrva felakasztottam az alapra. Ez a folyamat sem bonyolult, nagyjából 10 percet vett igénybe.


Fél órát vett igénybe az egész elkészítése.

Tádámmm:



Persze, az én esetemben - minden nagyképűség nélkül állíthatom - hogy már van gyakorlatom, hiszen készült kalendárium viccesen (itt nem sokat gyakorlatoztam), varázsoltam már gyufásdobozból kalendáriumot, és tavaly is elkészült az egyedi adventi kalendárium. 

Volt olyan olvasóm is, aki szintén ügyeskedett adventi kalendárium projektben.
Szóval, hajrá anyukák és apukák, nincs lehetetlen küldetés!



Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést!


Puszi: PinkAnyu

 

Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.
  
A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

 

 

 

Képek forrása: Saját és Pixabay.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.