2017. május 5., péntek

Sasszem kvíz - mennyire vagy becsapható?


Jó megfigyelő vagy? Mások azt mondják rád "Sasszem"?
Akkor ez a te játékod, teszteld mennyire vagy jó megfigyelő!

Amikor valaki azt mondja nekem, hogy keresd a képen a pandát, a cicát, a sáskát, nem tudom ki hogy van vele, én azonnal rázoomolok a szemeimmel

Ha elsőre nem veszem észre, akkor felmerül bennem a kérdés, vajon tényleg ott van amit keresnem kell?

Bizonyára, angol tudósok már kutatást végeztek ebben a témában, én nem fogok, mert se nem vagyok angol, se nem vagyok tudós, ám imádok játszani! :) 

Lássuk, mennyire vagy vérbeli sasszem. 
Észreveszed a megbúvó állatokat? És azt is, ha nem rejtőzködik a képen állat? 

Tesztre fel!



 

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.

Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



Képek forrása: saját , femcafe.hu , pixabay.com

2 megjegyzés:

  1. Jobbat vártam magamtol. Erika

    VálaszTörlés
  2. Kedves Erika!
    Bármennyit is vett észre, nagyon ügyes volt. Ugyanis ez a kvíz kifejezetten nehézre sikeredett.
    Bevallom, hogy a derekam megsínylette a fotózás közben, mert a hangya hat lábbal gyorsabban menekült, mint én fotóztam..
    Ennek a kvíznek az első része könnyebb, érdemes megnéznie.
    Köszönöm a játékot, és további csodaszép napot kívánok!
    Puszi: PinkAnyu

    VálaszTörlés

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.